رندرهای ادعایی سامسونگ گلکسی Z Flip 5 صفحه نمایش بزرگی را نشان می دهد: جزئیات

با توجه به عرضه سال گذشته تاشو، باید انتظار داشته باشیم که نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ در حدود آگوست تا سپتامبر وارد بازار شوند. همچنین تقریباً این زمانی است که کوالکام SoC پرچم‌دار قدرتمندتر و کارآمدتر خود را معرفی می‌کند، به این معنی که Galaxy Z Flip 5 می‌تواند با تراشه Snapdragon 8+ Gen 2 عرضه شود. سایر مشخصات می تواند شامل رتبه IP، شارژ بی سیم سریعتر، دوربین های بهتر و امیدواریم باتری بزرگتر باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

من شخصاً نمی‌بینم که سامسونگ از صفحه‌نمایش بیرونی دوگانه استفاده کند، مخصوصاً اگر در ابتدا با چنین صفحه‌نمایش پوششی بزرگی همراه باشد. مزیت اصلی داشتن یک نمایشگر بیرونی بزرگ این است که به شما امکان می دهد اکثر کارهای بی اهمیت را بدون نیاز به باز کردن گوشی هر بار انجام دهید.

این یک ویژگی است که بسیاری از مردم صبورانه منتظر ورود به تلفن تاشو بعدی سامسونگ هستند. موتورولا با اولین تاشو Razr خود ایده درستی داشت و Oppo با اولین گوشی تاشو خود، Find N2 Flip، به سرعت این ایده را دو چندان کرد. مورد دوم، اگرچه خوب است، اما همچنان پتانسیل های بکر فراوانی دارد که در پادکست اخیر خود در مورد آن صحبت کرده ایم. تیتر در دیگری نیز اشاره کرده است توییت که سامسونگ عمدتاً برای کاهش چین خوردگی نمایشگر تاشو، به لولای به سبک قطره‌ای تغییر خواهد کرد.

Tipster SuperRoader (@RoderSuper) همراه با Technizo Concept (@technizoconcept) توییت کرد مجموعه ای از رندرهایی از آنچه آنها فکر می کنند سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 ممکن است در نهایت شبیه به نظر برسد.

قبلاً شایعاتی شنیده بودیم مبنی بر اینکه Samsung Galaxy Z Flip 5 دارای صفحه نمایش بیرونی بسیار بزرگتر است، حتی بزرگتر از صفحه نمایش Oppo Find N2 Flip. ما اکنون اولین رندرهای خود را از آنچه که احتمالاً می تواند به نظر برسد، داریم. این تصاویر نشان می دهد که یک چیدمان افقی دوربین دوگانه (در مقابل عمودی) در کنار یک صفحه نمایش کوچک، به همراه یک صفحه نمایش عظیم در زیر که تقریباً تمام عرض و طول گوشی را برای آن نیمه اشغال می کند. کارشناس اطلاعات همچنین با قطعیت ادعا می‌کند که سامسونگ از یک تاشو به سبک قطره‌ای برای نمایشگر تاشو خود، مشابه Oppo، در Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 آینده استفاده خواهد کرد. چین برجسته در تاشوهای بعدی سامسونگ.