رندرهای جزییات Nothing Phone 2 برای هر دو گزینه رنگ قبل از عرضه به بیرون درز کرد


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

Nothing Phone 2 در گزینه های رنگی سفید و مشکی
اعتبار عکس: توییتر/ ایوان بلاس (@evleaks)

اوان بلاس اطلاعاتی را فاش کرد رندرهای دقیق از تلفن هیچ 2 در توییتر، که گوشی هوشمند آینده را در گزینه های رنگ خاکستری و سفید نشان می دهد. این تصاویر نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش تخت با حاشیه های یکنواخت و بریدگی نمایشگر سوراخ دار برای قرار دادن دوربین سلفی است. Nothing Phone 2 همچنین نشان داده شده است که سیستم عامل Nothing شرکت را با ویجت های موضوعی، نمادها و کاغذ دیواری شیشه ای مات اجرا می کند. دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ گوشی هوشمند و دکمه پاور در لبه سمت راست قرار دارند.

Nothing Phone 2 – که قرار است هفته آینده معرفی شود – در رندرهای طراحی لو رفته که جزئیات بیشتری در رابطه با طراحی گوشی هوشمند یک هفته قبل از عرضه آن در بازارهای جهانی از جمله هند نشان می دهد، ظاهر شده است. گوشی هوشمند آینده از Nothing از زوایای مختلف در دو گزینه رنگی قابل مشاهده است. رندرها نمایشگر، پنل پشتی و کناره‌های Nothing Phone 2 را نشان می‌دهند. این گوشی هوشمند در اوایل این هفته در یک ویدیوی یوتیوب مشاهده شد و این شرکت همچنین تصویری از گوشی هوشمند را در هر دو گزینه رنگی مورد انتظار به اشتراک گذاشته است.

Nothing Phone 2 علاوه بر قابلیت نمایش وضعیت شارژ گوشی مانند مدل قبلی خود، به کاربران اجازه می دهد تا سطوح صدا یا شمارش معکوس برای تایمر تنظیم شده روی تلفن را طبق جزئیات به اشتراک گذاشته شده در ویدیوی YouTube مشاهده کنند. رابط Glyph همچنین از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند، به این معنی که برنامه هایی مانند Uber و Zomato می توانند زمان مورد نیاز برای تحویل گرفتن یا تحویل غذای شما را نشان دهند.

رندرهای فاش شده همچنین رابط Glyph بازطراحی شده را با نوارهای LED روشن و خاموش نشان می دهند. اینها طراحی لو رفته در رندرهای قبلی و تصاویر ادعایی از گوشی هوشمند را که در چند هفته گذشته به صورت آنلاین منتشر شده بود، تأیید می کند. خالق یوتیوب، مارکز براونلی (MKBHD) اخیراً طراحی Nothing Phone 2 را فاش کرد و سیستم اعلان منحصر به فرد Glyph این شرکت را در پنل پشتی گوشی هوشمند ارتقا داد.

گوشی هیچی 2 evleaks توییتر Nothing Phone 2

استارت آپ مستقر در بریتانیا به رهبری کارل پی، یکی از بنیانگذاران OnePlus، گوشی آینده Nothing Phone 2 را در 11 جولای عرضه خواهد کرد و این شرکت در حال حاضر پیش خرید این گوشی را در هند می پذیرد. این گوشی از یک SoC اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهره می برد و از صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس (1080 در 2400 پیکسل) بهره می برد. همچنین به یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که بزرگتر از باتری نسل اول Nothing Phone 1 این شرکت است. طبق گفته شرکت، 3 سال به روز رسانی سیستم عامل و 4 سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.