رندرهای طراحی آیفون 15 پرو مکس، گزینه های رنگ لو رفت: گزارش

انتظار می رود سری آیفون 15 اپل در ماه سپتامبر امسال توسط غول فناوری مستقر در کالیفرنیا رونمایی شود. سری آیفون های ادعا شده شامل چهار مدل گوشی هوشمند، از جمله آیفون 15 استاندارد، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس خواهند بود. این شرکت هنوز هیچ جزئیاتی در مورد این گوشی‌های هوشمند تایید نکرده است، اما یک فاش شده اخیر یکی از گزینه‌های رنگی آیفون 15 پرو مکس را فاش کرده است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند در رنگ آبی تیره جدید عرضه می‌شود.

جدا از این موارد، آیفون 15 پرو مکس احتمالاً طراحی آیفون 14 پرو مکس را حفظ خواهد کرد. نشان داده شده است که طراحی دو دکمه ای برای کنترل کننده های صدا دارد در حالی که در پشت، یک ماژول دوربین یکسان وجود دارد که دارای سنسور دوربین سه گانه عقب و فلاش LED است.

طبق اطلاعات فاش شده، سایه آبی جدید مشابه چیزی است که قبلاً برای مدل‌های آیفون 12 پرو دیده‌ایم. علاوه بر این، سایر گزینه های رنگی گوشی می تواند شامل نقره ای، خاکستری فضایی/مشکی فضایی و سایه خاکستری تیتانیوم باشد. علاوه بر این، رندرهای فاش شده نیز گوشی هوشمند را با پوششی برس خورده نشان می دهد که به مواد تیتانیوم جدید اشاره دارد.


اپل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود، Apple Vision Pro، به همراه مدل های جدید مک و به روز رسانی های نرم افزاری آتی رونمایی کرد. ما درباره همه مهم‌ترین اعلامیه‌های این شرکت در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

به تازگی، جف پو، تحلیلگر اپل، قیمت آیفون 15 پرو مکس را فاش کرده است. او به اشتراک گذاشته است که آیفون 15 پرو مکس آینده با قیمتی بالاتر از آیفون 14 پرو مکس در زمان عرضه عرضه خواهد شد. Pu قبلاً ادعا کرده بود که هر دو مدل آیفون 15 پرو قیمت بالاتری خواهند داشت، اما اکنون او به طور خاص به مدل Pro Max اشاره کرده است که قیمت بالاتری دارد.

طبق گزارش MacRumors با همکاری Tipster Unknownz21 (@URedditor)، آیفون 15 پرو مکس آینده ظاهراً در رنگ آبی تیره منحصر به فرد عرضه خواهد شد که به نظر می رسد در رنگ مایل به خاکستری باشد. در او توییتبه اشتراک گذاشته شده است که شایعه رنگ آبی آیفون 15 پرو مکس هنوز به طور رسمی تایید نشده است، با این حال، این می تواند فقط یک پیکربندی آزمایشی باشد. گفته می شود که رنگ افشا شده به عنوان نمونه اولیه برای آزمایش دوام پوشش PVD بر روی ماده جدید تیتانیوم استفاده می شود.