رندرهای طراحی تاشو OnePlus V به صورت آنلاین به بیرون درز کرد. با واحد دوربین مارک Hasselblad دیده می شود


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با توجه به تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط OnLeaks و SmartPrix، OnePlus V Fold با روکش چرمی سیاه مانند لیچی دیده می شود. پنل پشتی ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ را در تراز وسط نگه می‌دارد که با سه دوربین و یک برچسب Hasselblad دیده می‌شود. ظاهراً انتظار می‌رود یکی از سه لنز دوربین عقب یک لنز پریسکوپ باشد که احتمالاً ویژگی‌های زوم اپتیکال با کیفیت بالا و طولانی‌تری مانند Samsung Galaxy S23 Ultra را ارائه می‌دهد. یک پنل فلاش LED در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی، خارج از ماژول دوربین دیده می شود

قبلاً گفته شده بود که این گوشی دارای صفحه نمایش اصلی OLED 8 اینچی QHD+ (2560 در 1440 پیکسل) و صفحه نمایش خارجی 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) است. انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC استفاده کند.

برای اپتیک، سیستم دوربین سه گانه عقب گوشی احتمالاً شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی 32 مگاپیکسلی است. انتظار می رود این دو دوربین سلفی به دو سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز شوند.

انتظار می‌رود که OnePlus V Fold به زودی و احتمالاً تا پایان آگوست امسال عرضه شود. این گوشی هوشمند تاشو برای اولین بار در رویداد معرفی Cloud 11 در اوایل سال جاری در فوریه معرفی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش اصلی OLED داخلی 8 اینچی QHD+ (2560 در 1440 پیکسل) و صفحه بیرونی 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) است. شایعه شده که این گوشی از سریع‌ترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد، این گوشی احتمالاً دارای یک واحد دوربین سه‌گانه پشتی خواهد بود. یک فاش جدید رندرهای طراحی گوشی هوشمند تاشو به سبک کتاب آینده را نشان می دهد.

هنگامی که باز می شود، یک شکاف سوراخ پانچ سنسور دوربین سلفی داخلی در گوشه سمت چپ بالای پنل دیده می شود. یکی دیگر از دوربین‌های سلفی روی گوشی دیده می‌شود که در بالای صفحه‌نمایش بیرونی وسط قرار دارد، زمانی که گوشی تا شده است. این گوشی با سیستم بلندگوی سه گانه نیز دیده می شود.

همانطور که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده مشاهده می شود، این گوشی تاشو دارای یک نوار لغزنده هشدار به سمت بالای لبه سمت راست است. دکمه پاور با حسگر اثرانگشت یکپارچه در قسمت پایینی لبه قرار گرفته است. رندرهای طراحی این گوشی را با حاشیه های بسیار باریک نشان می دهند.