رندرهای طراحی Poco F5 5G، مشخصات مشخصات قبل از عرضه آتی

سری Poco F5 برای عرضه جهانی در 9 می با نسخه پایه و حرفه ای تایید شده است. گوشی هوشمند وانیلی Poco F5 5G نیز قرار است در همان روز در هند عرضه شود. این گوشی که در چند هفته گذشته بیش از یک بار به صورت آنلاین ظاهر شده است، انتظار می رود که جانشین پوکو F4 5G شود که سال گذشته عرضه شد. چندین گزارش و افشای اطلاعات در مورد تلفن آینده Poco F5 نشان می دهد که احتمالاً به عنوان یک Remi Note 12 Turbo تغییر نام داده شده معرفی خواهد شد. اکنون لیست کامل مشخصات گوشی هوشمند به همراه رندرهای طراحی به صورت آنلاین منتشر شده است.

این گزارش می افزاید که گوشی هوشمند Poco F5 5G احتمالاً دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس (2400×1080 پیکسل) AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است و توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود. مجهز به جدیدترین چیپست هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 7+ نسل 2 است و احتمالاً با پردازنده گرافیکی Adreno 725 جفت می شود.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

انتظار می رود Poco F5 5G یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی داشته باشد. گزارش دیگری که توسط 91Mobiles به نقل از Sudhanshu Ambhore منبع اطلاعاتی منتشر شده، حاکی از آن است که Poco F5 5G توسط یک باتری 5160 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود. این گزارش همچنین اضافه می‌کند که گوشی اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14 در بالا بوت می‌شود. همچنین انتظار می‌رود گوشی هوشمند آینده 5G، 4G LTE، اتصال Wi-Fi دو بانده، بلوتوث و GPS را ارائه دهد و دارای پورت USB Type-C باشد.

رندرهای طراحی ذکر شده در این گزارش، گوشی Poco F5 را با بریدگی سوراخ‌دار وسط قرار گرفته در بالای نمایشگر نشان می‌دهد که نشان می‌دهد حاشیه‌های باریکی دارد. دکمه های صدا و پاور در لبه سمت راست و درگاه USB Type-C، مشبک های بلندگو و میکروفون اصلی در لبه پایینی دیده می شوند. طبق تصاویر فاش شده، پنل پشتی دارای ماژول دوربین مستطیلی در گوشه سمت چپ بالا برای دوربین های سه گانه عقب و فلاش LED است.

از سوی دیگر، Poco F5 Pro 5G انتظار می‌رود که یک Redmi K60 تغییر نام‌دهنده باشد که سال گذشته در چین نیز عرضه شد. گزارش قبلی حاکی از آن بود که این مدل احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. انتظار می رود واحد دوربین سه گانه آن از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی تشکیل شود و احتمالاً این گوشی از یک واحد باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

بر اساس گزارش MEFMobile به نقل از مشاور Paras Guglani (@passionategeekz)، گوشی هوشمند Poco F5 5G انتظار می‌رود با یک حافظه رم 12 و 256 گیگابایتی و پیکربندی فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. در رنگ های سفید و مشکی عرضه خواهد شد. با توجه به رندرهای طراحی به اشتراک گذاشته شده، این رنگ ها احتمالاً سیاه کربنی و سفید پر یخی نام دارند.

دوربین پشتی سه گانه Poco F5 5G احتمالاً شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با یک لنز ماکرو خواهد بود. بر اساس این گزارش و رندرهای طراحی به اشتراک گذاشته شده، انتظار می‌رود دوربین جلویی دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی باشد که در یک بریدگی سوراخ‌دار وسط قرار دارد در بالای نمایشگر.