رندرهای طراحی Tecno Pova 5 4G، طراحی جعبه Fire Edition رایگان فاش شد: تمام جزئیات

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود Tecno Pova 5 4G دارای صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی HD+ (۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) IPS LCD با نرخ تازه‌سازی تا ۹۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ باشد. این گوشی می‌تواند از پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio G99 استفاده کند. این گوشی احتمالاً نسخه‌ای از سیستم‌عامل HiOS 12.0 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می‌کند.

برای اپتیک، این گزارش اضافه کرد، انتظار می‌رود که واحد دوربین دوگانه پشتی Tecno Pova 5 4G شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی باشد. دوربین جلو احتمالاً دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که می تواند در یک شکاف سوراخ پانچ با تراز وسط در بالای صفحه نمایش قرار گیرد.

طراحی جعبه لو رفته Tecno Pova 5 Free Fire Edition
اعتبار عکس: Passionategeekz

Tecno Pova 4 که در یک پیکربندی رم 8 گیگابایتی + حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی موجود است، در رنگ‌های آبی کرایولیت و خاکستری اورانولیت ارائه شد و قیمت آن 200 میلیون تومان بود. 11999 در زمان راه اندازی.

رندرهای طراحی تکنو پووا 5 لو رفته است
اعتبار عکس: Passionategeekz

این گزارش همچنین طراحی جعبه نسخه Free Fire این گوشی را نشان می دهد. انتظار می‌رود که این نسخه از نظر مشخصات با نسخه پایه Tecno Pova 5 4G یکسان باشد، اما با پوسته ویژه Free Fire edition همراه با گوشی و یک قاب محافظ با تم Free Fire عرضه می‌شود. پنل پشتی گوشی نیز با موضوع شخصیت های بازی Free Fire طراحی شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تکنو پووا 5 pasioantegeekz pova5

تکنو پووا 5 passionategeekz pova5

همانند مدل قبلی، انتظار می‌رود که Tecno Pova 5 4G دارای باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 45 واتی باشد. بر اساس این گزارش، این گوشی همچنین احتمالاً از Widevine L1 برای فعال کردن محتوای خدمات پخش OTT با کیفیت بالا پشتیبانی می کند.

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، انتظار می‌رود که Tecno Pova 5 4G به زودی، احتمالاً در اوایل جولای عرضه شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند جایگزین Tecno Pova 4 شود که در دسامبر 2022 در هند عرضه شد. Tecno Pova 4 از یک SoC هشت هسته‌ای MediaTek Helio G99 پشتیبانی می‌کند و از یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 18 واتی پشتیبانی می‌کند. گزارش جدید مشخصات کلیدی گوشی هوشمند آینده را نشان می‌دهد و تصاویر لو رفته را نشان می‌دهد که رندرهای طراحی Tecno Pova 5 را نشان می‌دهد. همچنین جعبه نسخه Fire رایگان گوشی آینده را نشان می‌دهد.

در گزارش Passionategeekz، واحد دوربین دوگانه پشتی Tecno Pova 5 4G در دو ماژول دایره‌ای مجزا در کنار واحد فلاش LED در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی دیده می‌شود. به نظر می رسد این گوشی در سه رنگ طلایی کهربایی، آبی و مشکی غیرمجاز موجود باشد. لوگوی Tecno Pova به صورت عمودی در گوشه سمت چپ پایین پنل عقب نوشته شده است.