رندرهای فاش شده گلکسی A54 5G و گلکسی A34 5G سامسونگ اشاره ای به گزینه های رنگ و مشخصات قبل از معرفی دارند

در همین حال، تصاویر فاش شده نشان می دهد که سامسونگ گلکسی A54 5G و گلکسی A34 5G می توانند در رنگ های سبز لیمویی، بنفش و مشکی (ترجمه شده از آلمانی) در دسترس باشند. در همین حال، چهارمین رنگ سفید برای گلکسی A54 5G در نظر گرفته شده است، در حالی که گلکسی A34 5G می‌تواند با رنگ Gradient Hue وارد بازار شود.

انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشند و در حالی که دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند، با One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 کار می‌کنند. گزارش قبلی نشان می‌داد که هر دو گوشی هوشمند می‌توانند در ۱۵ مارس توسط سامسونگ عرضه شوند، در حالی که گزارش دیگری نشان می‌دهد قیمت گلکسی A34 5G می‌تواند از حدود روپیه شروع شود. 36200، در حالی که Galaxy A54 5G می تواند حدود روپیه قیمت داشته باشد. 49000.

سامسونگ گلکسی A54 5G و گلکسی A34 5G، گوشی‌های هوشمند میان رده آینده این شرکت از سری A، قرار است این ماه برای اولین بار معرفی شوند. قبل از عرضه هر دو گوشی، یک نشریه آلمانی گزینه های رنگ گلکسی A54 5G و Galaxy A34 5G را فاش کرده است. این نشریه همچنین مشخصات اضافی گوشی‌های هوشمند ادعایی را پیشنهاد کرده و در عین حال برخی از پیشنهادات قبلی را در مورد دو گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه سری A 5G از سامسونگ که انتظار می‌رود با One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 اجرا شود، اصلاح کرده است. جعبه.

از سوی دیگر، انتظار می رود گلکسی A34 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با ناچ قطره ای باشد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6877V استفاده کند. با این حال، این گزارش نشان می دهد که گوشی هوشمند گلکسی A34 5G دارای تنظیمات دوربین کاهش یافته است که توسط یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین با زاویه دید فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سوم 5 مگاپیکسلی هدایت می شود. برای سلفی، گوشی هوشمند گلکسی A34 5G اکنون به دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز شده است.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

WinFuture تصاویر بازاریابی باکیفیتی از سامسونگ گلکسی A54 5G و گلکسی A34 5G را به بیرون درز کرده است. این رندرها نشان می دهد که گوشی های هوشمند سامسونگ از زبان طراحی مشابهی با سری گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ استفاده می کنند. به نظر می رسد این با گزارش قبلی که ادعای مشابهی را نیز بر اساس تصاویر لو رفته با کیفیت پایین مطرح کرده بود، مطابقت دارد.

به نظر می رسد این گزارش ادعاهای قبلی را تأیید می کند که نشان می دهد سامسونگ گلکسی A54 5G دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح Full-HD و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از پردازنده هشت هسته‌ای سامسونگ Exynos 1380 استفاده کند. انتظار می رود دوربین پشتی سه گانه گلکسی A54 5G توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، به دنبال آن یک دوربین با زاویه دید فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور سوم 2 مگاپیکسلی هدایت شود.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

آخرین گزارش حاکی از آن است که گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی A54 5G و گلکسی A34 5G از طراحی کاملاً مسطح در دو طرف جلو و پشت خود برخوردار خواهند بود. با این حال، به نظر می رسد ماژول دوربین سه گانه پشتی هر دو گوشی هوشمند کمی از بدنه پلاستیکی بیرون زده است. علاوه بر این، لبه‌های اطراف نمایشگر نیز کمی ضخیم‌تر و عریض‌تر از آنچه که نشت‌های قبلی نشان داده بودند نشان داده می‌شوند.

با این حال، ذکر این نکته حائز اهمیت است که هیچ خبری از سوی سامسونگ در مورد برنامه های این شرکت برای عرضه گوشی های هوشمند جدید سری A یا مشخصات، طراحی و قیمت آنها منتشر نشده است.