رندرهای لو رفته موتورولا اج 40 پرو گزینه های رنگ و رتبه IP را پیش از عرضه نشان می دهد

در پشت، به نظر می رسد سه دوربین وجود دارد که یکی از آنها دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است که با حروف اول روی ماژول دوربین در رندر استفاده می شود. همچنین یک تنظیم بلندگوی دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos وجود دارد. برخلاف مدل قبلی، رندرها یک صفحه نمایش لبه خمیده را نیز نشان می دهند که در مقایسه با Edge 30 Pro قدیمی تر، افزوده جدیدی است.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.





منبع

موتورولا اج 40 پرو، طبق اطلاعات فاش شده قبلی، انتظار می‌رود در یک نسخه در سراسر جهان عرضه شود. این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و انتظار می رود قیمت آن 850 یورو (تقریباً 75000 روپیه) باشد.

رندرهای فاش شده همچنین ویدیویی را به نمایش می گذارند که برخی از جزئیات مربوط به نمایشگر را فاش می کند. به نظر می رسد این گوشی دارای نمایشگری با نرخ نوسازی صفحه نمایش متغیر و حداکثر نرخ تازه سازی 165 هرتز است. تصویر دیگری غوطه ور شدن گوشی در آب را نشان می دهد که نشان از درجه IP مناسب دارد. در حالی که مدل قدیمی‌تر دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بود که برای پاشیدن آب خوب به نظر می‌رسد، رندر فاش شده گوشی را کاملاً در آب غوطه‌ور کرده است و به جای آن به IP67 یا بالاتر اشاره می‌کند.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با لبه خمیده فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 165 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه دارای آخرین تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC باشد. انتظار می‌رود دوربین اصلی پشتی، درست مانند مدل قبلی، دارای لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) با سنسور 50 مگاپیکسلی باشد. انتظار می رود دوربین سلفی دارای سنسور 60 مگاپیکسلی باشد. انتظار می رود این گوشی از یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 125 واتی تغذیه کند. افشای اطلاعات قبلی همچنین به قابلیت شارژ بی سیم 15 واتی اشاره کرده بود که در Edge 30 Pro در دسترس نبود.


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

پس از چندین درز و شایعات، انتظار می‌رفت که Edge 40 Pro موتورولا در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 معرفی شود، اما این گوشی در رویداد بارسلونا ظاهر نشد. این گوشی، زمانی که معرفی شود، جانشین Edge 30 Pro خواهد بود که در فوریه 2022 در هند عرضه شد. انتظار می‌رود که گوشی آینده نسخه تغییر نام تجاری Moto X40 در چین باشد. در حالی که در MWC 2023 نمایش داده نشد، مجموعه‌ای از رندرهای جدید برای این گوشی اکنون به صورت آنلاین منتشر شده است که به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کند.

آخرین رندرها از اوان بلاس (@evleaks) خبره می‌آیند. در یک سری از توییت هاBlass رندرهای شفافی از گوشی هوشمند آینده را نشان داد. با توجه به این توییت ها، به نظر می رسد که دستگاه در دو رنگ آبی و مشکی در دسترس خواهد بود. طراحی آن به شدت متفاوت از موتورولا اج 30 پرو است که بیش از یک سال پیش در هند عرضه شد. اکنون نازک‌تر به نظر می‌رسد و مطابق با گوشی‌های هوشمند جدید موتورولا اج 30 فیوژن و اج 30 اولترا است.