رندرهای Moto G Stylus (2023) به دوربین‌های عقب دوگانه 50 مگاپیکسلی، نمایشگر سوراخ‌دار پیشنهاد می‌کنند

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، Moto G Stylus (2023) روی اندروید 13 با پوسته My UX در بالا اجرا خواهد شد و دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با نرخ رفرش 90 هرتز است. این دستگاه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند از طریق یک اسلات کارت microSD اختصاص داده شود. گفته می شود که با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز عرضه می شود. Moto G Stylus (2023) می‌تواند شامل بلندگوهای استریو دوتایی، اسکنر اثر انگشت در کناره و قلم داخلی باشد.

انتظار می‌رود که Moto G Stylus (2023) جانشین Moto G Stylus (2022) شود که در فوریه سال گذشته با برچسب قیمتی 299.99 دلار (تقریباً 22400 روپیه) برای نسخه 6 گیگابایتی رم + 128 گیگابایتی عرضه شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

مشاور معروف SnoopyTech (@snoopytech) دارد به اشتراک گذاشته شده است رندرهای ادعایی Moto G Stylus (2023) در توییتر. رندرها طراحی گوشی هوشمند معرفی نشده را نشان می دهد و همچنین برخی از مشخصات آن را نشان می دهد. در سایه های آبی و صورتی گلام با طرح نمایشگر سوراخ دار دیده می شود. همچنین به نظر می رسد که دارای یک واحد دوربین پشتی دوگانه با سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشد. هنوز جزئیاتی در مورد دو سنسور دیگر فاش نشده است.

لوگوی batwing موتورولا در قسمت عقب قرار گرفته است. دکمه های پاور و صدا در لبه سمت چپ دیده می شوند، در حالی که جک هدفون 3.5 میلی متری، درگاه USB Type-C، میکروفون، بلندگو و قلم در پایین چیده شده اند. به نظر می رسد حاشیه های باریکی در کناره و قاب نسبتاً ضخیم در خطوط بالا و پایین دارد.

Moto G Stylus (2023) احتمالاً در آستانه راه اندازی است زیرا مجموعه جدیدی از رندرها که گوشی را در دو رنگ به تصویر می کشند، به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. رندرها نشان می دهد که گوشی جدید موتورولا از طراحی صفحه نمایش سوراخ دار بهره می برد و شامل دوربین های پشتی دوگانه است که توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی هدایت می شود. Moto G Stylus (2023) همچنین به نظر می رسد دارای جک هدفون 3.5 میلی متری و درگاه USB Type-C در پایین باشد. هنوز جزئیاتی در مورد معرفی Moto G Stylus (2023) اعلام نشده است. انتظار می رود که به عنوان جانشین Moto G Stylus (2022) که در فوریه سال گذشته عرضه شد، وارد بازار شود.

ماه گذشته، Moto G Stylus (2023) در سایت بنچمارک Geekbench ظاهر شد که حداقل 4 گیگابایت رم و یک SoC مدیاتک Helio G88 را بر روی گوشی پیشنهاد می کرد.