رندر طراحی لو رفته Oppo Find X6 به ماژول دوربین عقب بازطراحی شده نگاه کنید

روی ماژول دوربین نیز عبارت Powered by MariSilicon حک شده است. بر اساس گزارش اخیر، Oppo Find X6 می تواند دارای سنسور اصلی 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony IMX989، همراه با یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 32 مگاپیکسلی باشد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند Oppo از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC استفاده کند.

Oppo Find X5 دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی فول اچ دی پلاس (1080×2400 پیکسل) AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass 7 است. این گوشی هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 SoC به همراه 8 گیگابایت رم LPDDR5 پشتیبانی می کند. این باتری دو سلولی 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 80 واتی SuperVOOC، شارژ بی سیم AirVOOC 30 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

گفته می‌شود که سری Oppo Find X6 – از جمله Oppo Find X6 معمولی و Oppo Find X6 Pro – در دست ساخت هستند. انتظار می رود این خط تولید جانشین سری Oppo Find X5 شود که در اوایل سال جاری در ماه فوریه عرضه شد. شایعات متعددی پیرامون دوربین ها و چیپست های این گوشی ها منتشر شده است. یک مشاور قابل اعتماد اکنون رندر طراحی Oppo Find X6 را به اشتراک گذاشته است. نشان داده شده است که گوشی ادعا شده دارای یک ماژول دوربین عقب کاملاً بازطراحی شده است.

رندر طراحی Oppo Find X6 بود به اشتراک گذاشته شده است توسط ایوان بلاس (توئیتر: evleaks) منبع آگاه. به نظر می رسد که دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه است. به نظر می رسد جزیره دوربین در این گوشی شایعه شده بیشتر از مدل قبلی آن Oppo Find X5 برجسته است. در زیر سنسورهای تصویر نیز یک نام تجاری برجسته Hasselblad وجود دارد.

در مقایسه، Oppo Find X5 در اوایل سال جاری با قیمت 999 یورو (تقریباً 88000 روپیه) برای نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی عرضه شد. این گوشی همچنین دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه است، این گوشی دارای یک ماژول دوربین عقب جمع و جور است که دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. همچنین یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی وجود دارد.