رندر Samsung Galaxy Z Flip 5 صفحه بیرونی پوشه ای بزرگتر، طراحی دوربین جدید را نشان می دهد

گمان می رود سامسونگ یک صفحه نمایش بیرونی 3.4 اینچی در Galaxy Z Flip 5 ارائه کند. Galaxy Z Flip 4 خروجی دارای صفحه نمایش خارجی 1.9 اینچی است. گوشی تاشوی تاشوی اوپو، Find N2 Flip، دارای صفحه نمایش پوششی 3.26 اینچی AMOLED است، در حالی که Motorola Razr 40 Ultra دارای صفحه نمایش ثانویه 3.6 اینچی است.

چیدمان دوربین نیز متفاوت است. دوربین‌های پشتی دوگانه و فلاش LED در بالای صفحه‌نمایش به‌صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. صفحه نمایش همچنین یک عکس و یک ویجت موسیقی را نشان می دهد. این می تواند به کاربران Galaxy Z Flip 5 امکان کنترل پخش موسیقی از روی صفحه نمایش را بدهد.

بر اساس گزارش‌ها، این برند کره‌ای در حال همکاری با Google برای بهینه‌سازی برنامه‌ها برای صفحه نمایش جلد Galaxy Z Flip 5 است. سامسونگ به برنامه‌هایی مانند YouTube، Google Maps و برنامه Messages اجازه می‌دهد روی صفحه بیرونی اجرا شوند. با این کار، کاربران می‌توانند پیام‌ها را بخوانند و به آن‌ها پاسخ دهند یا ویدیوها را روی صفحه نمایش خارجی بدون باز کردن گوشی تماشا کنند.

افرادی که در MySmartPrice رندری از Samsung Galaxy Z Flip 5 آینده منتشر کرده‌اند. این رندر فاش‌های گذشته را تایید می‌کند و یک گوشی نیمه تا شده با صفحه نمایش پوشه‌ای شکل را نشان می‌دهد. صفحه نمایش کاور طراحی متفاوتی نسبت به مدل های قبلی خود دارد و بیشتر قسمت جلویی گوشی را به خود اختصاص می دهد.

اعتبار عکس: MySmartPrice

galaxy z flip 5 mysmartprice ادعای رندر مطبوعاتی Samsung Galaxy Z Flip 5

انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را در رویداد Unpacked که قرار است در ماه جولای هفته گذشته برگزار شود، معرفی کند. این رویداد در کشور اصلی این شرکت، سئول، کره جنوبی برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را در جریان رویداد Galaxy Unpacked که گفته می‌شود در هفته آخر جولای در کره جنوبی برگزار می‌شود، معرفی کند. اخیراً، به نظر می رسد طراحی گوشی هوشمند تاشوی تاشو در قالب یک رندر به بیرون درز کرده است. رندر مطبوعاتی ادعایی گلکسی زد فلیپ 5 یک پوشش پوشه ای شکل یا نمایشگر بیرونی را به همراه طراحی جدید دوربین ها نشان می دهد. به نظر می رسد نسخه بعدی گلکسی زد فلیپ نسبت به نسل قبلی نمایشگر بیرونی بسیار بزرگتری داشته باشد. انتظار می رود صفحه نمایش بیرونی 3.4 اینچ باشد.


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع