ریز فضا های رستوران معماری 98 | memarinavaz

بازدیدکنندگان خارجی و نحوه انتقال این اطلاعات به آنها را در نظر بگیرید. ورودی موزه باید نشانه روشنی از چیدمان ساختمان، تیراژ پیشنهادی و امکاناتی که در دسترس بازدیدکنندگان است، ارائه دهد. این تضمین می‌کند که بازدیدکننده می‌تواند به مجموعه‌ها و سایر خدمات موزه در دسترس دسترسی پیدا کند.

دانلود پلان فاز 2 مجموعه ی اداری

در این فایل کلیه محل های یک مجتمع مسکونی با بیان استانداردهای لازم معماری بررسی شده است. از دیگر موارد مهمی که در این پاورپوینت بررسی شده است روابط داخلی بین بخش های مختلف یک مجتمع مسکونی است. روابط داخلی از فرهنگ یک جامعه نشات می گیرد و بسته به سلایق هر فرد می تواند متفاوت باشد. با توجه به سرعت رشد دنیای امروزی بی نظمی از جمله مشکلات آن به شمار می آید.

پنج – استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی

ریز فضا های رستوران معماری 98 | memarinavaz

بسته به بزرگی و یا کوچکی رستوران مدرن برای راه اندازی تجهیزات مورد نیاز در این برنامه فیزیکی کافی شاپ بخش تغییر می‌کند. آمفی تئاتر در بخش فرهنگی برای کردهمایی و سخنرانی اندشمندان و بزرگان معماری و هنرهای سنتی در نظر گرفته شده است. برقراری تعادل بین روند آماده سازی و ظرفیت پذیرش مشتریان بر پایه همین تصمیم، شکل می‌گیرد. با انتخاب هر یک از گزینه‌های سبز رنگ می‌توانید به صفحه‌ی زیر مجموعه‌های این بخش از سایت هدایت شوید. داشتن یک کافی شاپ زیبا و متفاوت، دیگر برای شما یک رویا نیست، بلکه واقعیتی است که شرکت مهندسی آریا گستر پاسارگاد خاوران شما را در ساخت آن همراهی خواهد کرد.

  • برقراری تعادل بین روند آماده سازی و ظرفیت پذیرش مشتریان بر پایه همین تصمیم، شکل می‌گیرد.
  • آشپزخانه صنعتی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا امنیت و راحتی کلیه کارکنان در آن فراهم باشد از ظرفیت پذیرش در مجموعه باید در بهترین حالت ممکن قرار گیرد.
  • بسته بندی این محصولات نیز با توجه به شکل ها و انواع مختلف مواد غذایی به اشکال مختلف، متنوع و متناسب با نوع محصول طراحی و تولید می شود، به عنوان مثال برای غذاهای سرد و گرم بسته بندی های متفاوتی باید تولید شود.
  • تجهیزات کوچک و لوازم خرد و ریز آشپزخانه صنعتی شامل طیف گسترده‌ای می‌شوند که در بسیاری از خانه‌ها هم می توان نمونه‌ آنها را یافت.
  • در صورت انتخاب سبک مینیمالیست علاوه بر فضای داخلی، باید برای طراحی نمای بیرونی کافه نیز از سه مورد مهم یعنی سادگی، اندازه کوچک و ظرافت وسایل پیروی کنید.

زمانی که نوبت به طراحی نقشه پلان آشپزخانه صنعتی برسد، هدف اولیه طراحی فضایی است که مشوق اجرای فرآیند عملیاتی با سطح کارایی بالا باشد. اما در عین حال یکی از گره های مهم طراحی آشپزخانه صنعتی بهره بردن از حداقل متراژ و تخصیص حداکثر فضای موجود به ناحیه مشتریان است. محاسبه ظرفیت تعداد صندلی نیز در بیزینس پلن رستوران از قدم های اولیه و  کلیدی خواهد بود. با توجه به کانسپت انتخابی رستوران باید به اندازه کافی ظرفیت پذیرش مشتری را داشته باشد تا سطح درآمدی خود را بازه سودآور نگه دارد.

طرح‌های نسبتا ساده، مینیمالستیک و خلوت را برای پیشخوان کافی شاپ بهتر است که فراموش کنید. شما می توانید با طراحی سقف پیشخوان یک کافی شاپ آن قسمت را از سایر فضای کافه مجزا کنید. هر چه بیشتر به طراحی پیشخوان کافی شاپ خود برسید کافی شاپ شما بیشتر مورد پسند مشتری‌ها خواهد بود. بنابراین در طراحی دیوار پیشخوان سعی کنید، برند خود را روی دیوار طراحی کنید تا بیشتر در ذهن مشتری حک شود.

دانلود برنامه فیزیکی نمایشگاه معماری