Tapo توسط TP-Link همچنان در سال 2022 با 88 درصد رشد سالانه و 17 درصد سهم بازار در رتبه دوم قرار دارد.
ریلمی، سایر شرکتهای چینی بر بازار دوربینهای مداربسته خانگی هند در سال 2022 تسلط دارند: نقطه مقابل
وارون گوپتا، تحلیلگر تحقیقاتی کانترپوینت، گفت: «با این حال، ما انتظار داریم که تولیدات داخلی در دوره آینده افزایش یابد، زیرا برندهای هندی بیشتری مانند ایرتل به دنبال ورود به این بازار هستند.
“بازار همچنان تحت سلطه بازیگران چینی است و برندهای هندی 23 درصد از کل محموله ها را در سال 2022 به خود اختصاص دادند. تولید داخلی در طول سال 12 درصد بود که هنوز برای بازارهای نوظهور بسیار کم است.
با توجه به خدمات اینترنت اشیاء خانه هوشمند Counterpoint، تنها یک برند هندی Qubo توسط Hero Electronix در میان شش برند برتر بازار دوربین های امنیتی خانه هوشمند هند قرار دارد. در سال 2022 سهم بازار 10 درصد را داشت.
بازار در سال 2022 رشد قابل توجهی داشت زیرا مصرف کنندگان بیشتری از دوربین های هوشمند آگاه می شوند. در بازار حساس به قیمت مانند هند، قیمت پایه دوربین های هوشمند (1500 روپیه) نیز تقاضای زیادی را ایجاد می کند. باند قیمتی 1500 تا 2500 روپیه همچنان بالاترین میزان در سال 2022 بوده و 64 درصد سهم را به خود اختصاص داده است.
شرکت تحقیقات بازار Counterpoint Research روز پنجشنبه اعلام کرد شرکتهای چینی مانند Realme، TP-Link و Hikvision با 77 درصد سهم در سال 2022 بر بازار دوربینهای نظارت خانگی هند تسلط داشتند.
محموله های بازار دوربین های امنیتی خانه هوشمند هند در سال 2022 نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد رشد داشته است و شیائومی با 33 درصد سهم پیشتاز این بخش است.