زمان‌بندی راه‌اندازی Realme 11 Pro Series 5G در هند تأیید شد. در ماه ژوئن عرضه خواهد شد

هر دو گوشی هوشمند به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز هستند، اما ظرفیت های شارژ متفاوت است. Realme 11 Pro از شارژ سریع 67 واتی و Realme 11 Pro+ از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند.


ریلمی ممکن است بخواهد که Mini Capsule ویژگی تعیین کننده Realme C55 نباشد، اما آیا در نهایت یکی از مشخصات سخت افزاری گوشی خواهد بود که در مورد آن صحبت می شود؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

سری Realme 11 Pro 5G، از جمله Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+، در تاریخ 10 می در چین عرضه شد. این گوشی‌های هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی فول اچ‌دی پلاس (1080×2412 پیکسل) هستند که نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتز را ارائه می‌کنند. . هر دو گوشی از یک پردازنده هشت هسته ای 6 نانومتری MediaTek Dimensity 7050 SoC، همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G68 و حداکثر 12 گیگابایت رم استفاده می کنند.

سری Realme 11 Pro 5G پس از معرفی در چین در اوایل این ماه، قرار است به هند نیز برسد. این گوشی ها به زودی در بازار هند عرضه خواهند شد زیرا خود این شرکت از طریق دسته رسانه های اجتماعی خود جدول زمانی عرضه را اعلام کرده است. سری Realme 11 Pro 5G شامل Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ است. نسخه‌های چینی هر دو گوشی از پردازنده MediaTek Dimensity 7050 SoC پشتیبانی می‌کنند. اگرچه Realme هنوز هیچ مشخصاتی از انواع گوشی های هندی را فاش نکرده است، انتظار می رود که آنها همان ویژگی های نسخه های چینی خود را داشته باشند.

برای اپتیک، Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ با یک دوربین دوگانه به رهبری یک سنسور اصلی 100 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.75 و تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) و یک واحد دوربین سه گانه پشتی با رهبری 200- عرضه می شوند. حسگر مگاپیکسلی سامسونگ HP3 با پشتیبانی از Super OIS به ترتیب. برای سلفی، Realme 11 Pro دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی است در حالی که Realme 11 Pro+ دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی در جلو است.

Realme دارد اعلام کرد راه اندازی سری Realme 11 Pro 5G خود در هند. تایید شده است که این گوشی های هوشمند در ماه ژوئن در هند عرضه خواهند شد. این پست جزئیات بیشتری را در مورد این تلفن ها فاش نمی کند، اما یک ماژول دوربین دایره ای در پشت را نشان می دهد. این شرکت هنوز مشخصات و ویژگی های گوشی های آینده در هند را به اشتراک نمی گذارد. با این حال، انتظار می رود آنها همان ویژگی های نسخه های چینی خود را داشته باشند.

مشخصات Realme 11 Pro، Realme 11 Pro+ (چین)