ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، نقش جامعه توسعه دهندگان، نوآوری هند در تغییر زندگی را برجسته می کند

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

نادلا در اوایل روز با نخست وزیر نارندرا مودی ملاقات کرد و گفت که دیدن تمرکز هند بر رشد اقتصادی پایدار و فراگیر مبتنی بر تحول دیجیتال الهام بخش است.

در این بیانیه آمده است: «LambdaTest، یکی از سریع‌ترین استارت‌آپ‌های در حال رشد، از GitHub برای اجرای پلت فرم اجرای آزمایشی مبتنی بر ابر خود استفاده می‌کند که توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن برای انجام آزمایش‌های دستی و خودکار روی سایت‌ها و برنامه‌های خود در بیش از 3000 مرورگر و سیستم عامل مختلف استفاده کنند». .

او همچنین ضرورت دیجیتالی هر سازمانی را تقویت کرد و اینکه چگونه مایکروسافت کلود با مجموعه غنی از فناوری‌ها و پلتفرم‌های خود فرصتی را برای هر توسعه‌دهنده‌ای ایجاد می‌کند و به آن‌ها قدرت می‌دهد تا برای هند حل کنند و برای جهان بسازند.

نادلا برخی از راه‌هایی را که نوآوری هندی زندگی مردم را در سطح محلی و جهانی متحول می‌کند، برجسته کرد. چندین شرکت پیشرو، استارت‌آپ و SI در حال نوآوری با مایکروسافت هستند و استارت‌آپ‌ها در سراسر هند در برنامه مایکروسافت برای استارت‌آپ‌ها شرکت کرده‌اند. “این نسخه اضافه کرد.

“در نهایت، برای من، این است که بتوانم قدرت تمام این فناوری را در دستان دیگر فناوران و توسعه دهندگان قرار دهم، تا آنها بتوانند به ایجاد فناوری بیشتری ادامه دهند که تأثیر واقعی در جهان، در هر کسب و کار کوچکی داشته باشد. نادلا گفت، تجارت بزرگ، غیر انتفاعی و بخش عمومی.

این تفاهم نامه به دنبال توانمندسازی استارت آپ های فناوری فضایی در سراسر کشور با ابزارها و پلتفرم های فناوری، پشتیبانی از بازار و راهنمایی است تا به آنها کمک کند مقیاس شوند و آماده شوند. ISRO و مایکروسافت برای حمایت از استارت آپ های فناوری فضایی در هند – Microsoft Stories India همکاری می کنند.

در این نسخه آمده است که مایکروسافت جامع‌ترین زنجیره ابزار توسعه‌دهنده را برای توانمندسازی تیم‌هایی متشکل از متخصصان نرم‌افزار و متخصصان حوزه مقدم برای نوآوری با هم ارائه می‌کند تا بتوانند با کمترین میزان کار بیشتری انجام دهند.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

درست مانند استفاده از زبان های برنامه نویسی و متن باز که صنعت را متحول کرد، هوش مصنوعی نیز آینده توسعه نرم افزار را با محوریت GitHub تغییر می دهد. پلتفرم هایی مانند GitHub و GitHub Copilot اساساً ماهیت توسعه نرم افزار را تغییر می دهند و توسعه دهندگان را قادر به کدنویسی می کند. بیش از 50 درصد سریعتر است.”

نادلا که برای سفر به هند به سر می برد، دیروز با وزیر امور خارجه اس جایشانکار دیدار کرد و در مورد چندین موضوع از جمله حکومت و امنیت در حوزه دیجیتال گفتگو کرد. سفر نادلا به هند شامل سفر به بمبئی، بنگالورو و دهلی نو است.

گفته شد که Infosys از زیرساخت‌های Azure برای تقویت برنامه InfyMe استفاده می‌کند، Super App داخلی «همه در یک و یک برای همه»، و 200 برنامه کارمند را به 1 ادغام می‌کند، که برای همه چیز از ورود به سیستم گرفته تا مدیریت جدول زمانی استفاده می‌شود.

او افزود: «در اصل، ما شرکتی هستیم که هر روز صبح بیدار می‌شویم تا ابزارهای بهتری برای توسعه‌دهندگان بسازیم تا بتوانند فناوری بیشتری بسازند.

ساتیا نادلا، رئیس و مدیر اجرایی مایکروسافت روز پنجشنبه گفت که این شرکت به دنبال ایجاد ابزارهای بهتر برای توسعه دهندگان است تا بتوانند فناوری بیشتری بسازند و برخی از راه هایی را که نوآوری هندی در آن زندگی مردم را در سطح محلی و جهانی متحول می کند، برجسته کرد.

در این بیانیه آمده است که سازمان تحقیقات فضایی هند (ISRO) و مایکروسافت یک یادداشت تفاهم (MoU) برای تقویت رشد استارت آپ های فناوری فضایی در هند امضا کرده اند.

“از نارندرا مودی برای یک جلسه روشنگر سپاسگزاریم. دیدن تمرکز عمیق دولت بر رشد اقتصادی پایدار و فراگیر به رهبری تحول دیجیتال الهام بخش است و ما مشتاقانه منتظر کمک به هند در تحقق چشم انداز هند دیجیتال و چراغی برای جهان هستیم.” رئیس مایکروسافت در توییتی گفت.

نادلا در نشستی از توسعه‌دهندگان، استارت‌آپ‌ها و رهبران فناوری در نشست فناوری آماده آینده مایکروسافت در بنگالورو، بر نقش حیاتی جامعه توسعه‌دهندگان در ساخت محصولات و راه‌حل‌های نوآورانه که سازمان‌ها را در سراسر صنایع متحول می‌کند، اشاره کرد.

نادلا همچنین از 100000 مهارت و گواهینامه Cloud که توسط انجمن در ماه دسامبر 2022 در Microsoft Cloud کسب شده است، نام برد.