ساخت پنجره دو جداره-نحوه ساخت پنجره دو جداره در کارگاه های جدید پنسروین-آلموتکنیک طاهری

ساخت پنجره دو جداره-نحوه ساخت پنجره دو جداره در کارگاه های جدید پنسروین-آلموتکنیک طاهری

در تولیدات غیر کارخانه ای از متریال مختلفی مانند گالوانیزه غیر استاندار استفاده می شود و یا در برخی از موارد کلا این فلز بسیار مهم که حکم استخوان بندی در پنجره را دارد را حذف می نمایند که در قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار می باشد. همه آنها دارای اعتبار یکسانی از کارایی انرژی، کیفیت عایق قوی و امنیت هستند که در خانه های مدرن ضروری است. و سرما را به فضای داخلی راه داده و عرق می کند، عملا خواص کامل پنجره های دوجداره را ندارند. از زمان تولید پنجره های اولیه تا کنون تکنولوژی فرآوری و کاربرد چوب همیشه در حال رشد بوده است.

درب و پنجره دوجداره دو حالته

مهمترین فاکتور در کیفیت درب و پنجره دو جداره فرایند تولید این محصول می باشد. پس از انتخاب نوع پروفیل upvc توسط کارفرما که انواع آن ویستا بست، وین تک و هافمن است. اما با وجود تمام این مزایا، انتخاب مدل بازشدن پنجره مناسب، برای فضای شما مهم است. و همچنین جنبه‌هایی مانند استحکام، میزان هواگیری، سبک بودن، رنگ و نگهداری پنجره‌ها نیز باید قبل از خرید نهایی در نظر گرفته شود. اینها به صورت دو یا چند پانل لولایی ساخته می شوند که به عقب تا می شوند تا یک دهانه پنجره دوجداره در کاشان بزرگ ایجاد کنند. پنجره های دو تایی با تعداد پانل زوج بهترین هستند زیرا باز و بسته شدن پنجره را آسان تر می کند.

کدام نوع پروفیل پنجره برای ما مناسب می باشد؟

در این مرحله از نحوۀ ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین ساخت در دوجداره ، با نصب پروفیل گالوانیزه و تسمۀ آن در محفظه لولاها، این اجزا به یکدیگر پیچ می‌شوند. سپس جهت ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی گالوانیزه با ضخامت ۱٫۲۵ میلیمتر در فضای موجود میان پروفیل یو پی وی سی و تسمه تقویت لولا نصب می‌شود. مزیت این بخش نیز به دلیل استحکام ساختار است که آن نیز با پیچ به خود پروفیل متصل می‌شود. یکی از راه های کاهش هزینه نصب پنجره دوجداره استفاده از فریم ثابت است. اگر پنجره فضای کافی برای باز شدن ندارد و یا اصلا نیازی به باز کردن آن نیست می توانید پنجره فریم ثابت را نصب کنید. این پنجره ها همه مزایای پنجره دوجداره را دارند ولی معمولا باز و بسته نمی شوند.

به علاوه استفاده از این نوع تکنولوژی باعث حفظ منابع طبیعی و عدم استفاده بی رویه از آن‌ می‌شود. و از طرفی با بالا بردن وزن کلی ساختمان، باعث عملکرد نامناسب در برابر زلزله می‌شود. اجزای اصلی پنجره ۳ مورد بالا هستند که در ادامه راجع به هر کدام از آن‌ها توضیح می‌دهیم. البته بخش‌های جزئی دیگری مانند لاستیک درزگیر هم در پنجره به کار گرفته می‌شود اما تاثیر خاصی در مدل و انواع پنجره ایجاد نمی‌کنند.

به زبان ساده، یک جزء غیر فلزی (ترمال بریک) بین سطوح داخلی و خارجی پروفیل‌های آلومینیومی پنجره قرار می‌گیرند. بنابراین پنجره آلومینیومی ترمال بریک فضای داخلی خانه شما را برای مدت طولانی‌تری گرم نگه می‌دارد. در حقیقت می توان گفت که درب و پنجره پی وی سی بهترین انتخاب برای محیط‌ های شهری، پر رفت و آمد و پر سر و صدا است. ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی در هالکو به طور تخصصی انجام میشود، برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. قابل ذکر است که انواع پنجره دو جداره بر اساس مدل و نوع پروفیل استفاده شده در ساخت آنها تقسیم بندی می شوند، در ساخت پروفیل های انواع پنجره دو جداره در کرج (هانی پنجره) از مشتقات نفتی upvc و آلومینیوم استفاده شده است. ما در آپند انواع درب و پنجره را با تعهد به کیفیت، دوام، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم.

  • همچنین قاب پنجره‌های یو پی وی سی نیز در رنگ‌ها و روکش‌های متنوعی از جمله چوب تولید می‌شوند، اگرچه معمولاً سفید هستند.
  • لولایی به پهلو به جای بالا، کمتر رایج هستند، اما برخی سبک باز کردن کناری را ترجیح می دهند.
  • بعد از تمیز کردن محل جوش پروفیل، پروفیل مولیون با استفاده از بست مولیون به داخل پنجره پیچ می شود.
  • این بخش از مراحل ساخت پنجره دوجداره و در دوجداره برای تمامی محصولات و ساختارهای تولید شده کاربرد ندارد.
  • با استفاده از درب و پنجره UPVC طرح چوب به جای پنجره چوبی می توانید از کیفیت و دوام درب و پنجره در کنار زیبایی آن استفاده نمایید.
  • باید دقت کرد که تمام درزهای این پنجره ها عایق بندی شده باشد تا خصوصیات پنجره از لحاظ عایق بندی صورتی، حرارتی، گرد و غبار حفظ شود.

ترکیب این دو متریال به گونه‌ای است که لایه خارجی توسط آلومینیوم پوشانده می‌شود تا در ارتباط مستقیم با شرایط جوی برف و باران و نور و … مقامت بالایی داشته باشد. و لایه درونی از چوب است که تمام ویژگی‌های عایق حرارت بودن و زیبایی طبیعی را شامل می‌شود. سبکی آن نصب آسانی به همراه دارد و وزن ساختمان را بالا نمی‌برد. بهترین نوع عایق شناخته می‌شود و سرما و گرما را کاملا حفظ می‌کند. البته این خاصیت عمومی چوب است و امکان دارد در انواع باکیفیت آن با زدن یک لایه محافظ این خطر به حداقل برسد. این خاصیت کمک می‌کند تا اتلاف حرارت صورت نگیرد و به دلیل عایق حرارتی بودن، در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

بدون نظر

مسئولین زوار درب و پنجره را بر حسب سفارش و طراحی نقشه های تولید برش می دهند و شیارهای upvc که برای هدایت آب به بیرون هستند. در حال حاضر انواع بسیار خوبی از پنجره های دوجداره موجود است، و هر کدام را که انتخاب کنید، به ملک شما افزوده خواهد شد. با این حال، اگر خانواده دارید و نگران دسترسی کودکان یا حیوانات خانگی به پنجره ها هستید، پنجره دوجداره دوحالته می تواند گزینه عالی باشد. برای نماهای پانوراما، پنجره های ثابت و کشویی گزینه های برنده هستند. همه پنجره‌های کشویی آلومینیومی بر اساس عملکرد تعادل ارسی، مشابه UPVC و پنجره‌های چوبی مدرن کار می‌کنند.

رنگ گرم و نوع بافت چوب، زیبایی خاصی دارد که می‌تواند با توجه به سبک دکوراسیون شما مورد استفاده قرار بگیرد. فارغ از بحث زیبایی بهتر است خصوصیات پنجره‌ی چوبی را هم در دو دسته‌ی مزایا و معایب بررسی کنیم. دومین متریال مصرفی برای ساخت پروفیل پنجره ها آهن بود که به دلیل داشتن ضعف های بسیار استفاده از آن خیلی زود منسوخ شد و پروفیل های پلیمری و کامپوزیتی جایگزین آن شد. پروفیل های آهنی ضریب انتقال حرارت بالایی داشته و در نتیجه کمکی به نگهداشت انرژی درون ساختمان و حتی کاهش آلودگی صوتی نمی کنند. دلیل این ضعف به درزبندی ضعیف حتی در انواع دو جداره باز می گردد.