سامسونگ الکترونیکس 230 میلیارد دلار در پایگاه چیپ‌سازی کره جنوبی سرمایه‌گذاری می‌کند و 5 کارخانه تولید تراشه راه‌اندازی می‌کند.

“(ما) باید از سرمایه گذاری های خصوصی برای تضمین رشد بیشتر حمایت کنیم… دولت باید مکان، تحقیق و توسعه، نیروی انسانی و حمایت مالیاتی را فراهم کند.”

پروژه سامسونگ به ارزش 300 تریلیون وون (تقریباً 1,89,86,000 روپیه) بخشی از طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی با ارزش 550 تریلیون وون (تقریباً 34,81,200 کرور) است که توسط دولت در روز چهارشنبه رونمایی شد. هدف استراتژی سئول گسترش معافیت‌های مالیاتی و حمایت برای افزایش رقابت بخش‌های فناوری پیشرفته از جمله مواردی است که شامل تراشه‌ها، نمایشگرها و باتری‌ها می‌شود.

به طور جداگانه، Samsung Electronics، واحد Samsung Display، وابسته به Samsung SDI و Samsung Electro-Mechanics اعلام کردند که قصد دارند 60.1 تریلیون KRW (تقریباً 380300 کرور روپیه) در 10 سال آینده در مناطق خارج از منطقه شهری سئول برای توسعه بسته بندی تراشه سرمایه گذاری کنند. ، نمایشگرها و فناوری باتری.

علاوه بر سرمایه گذاری بخش خصوصی، دولت 25 تریلیون KRW (تقریبا 1,58,200 کرور) یا بیشتر در طی پنج سال برای تحقیق و توسعه در فناوری های استراتژیک مانند هوش مصنوعی بودجه اختصاص خواهد داد. حدود 360 میلیارد وون (تقریباً 2300 کرور روپیه) برای توسعه بسته بندی تراشه و حدود 100 میلیارد وون (تقریباً 600 کرور روپیه) در زیرساخت های برق و آب در سال جاری برای مجتمع های صنعتی فراهم می کند.

وزارت صنعت در بیانیه ای اعلام کرد که محصولات تولیدی سامسونگ شامل پنج کارخانه تولید تراشه خواهد بود و بیش از 150 سازنده مواد، قطعات و تجهیزات، سازندگان تراشه های افسانه ای و سازمان های تحقیقاتی و توسعه نیمه هادی در نزدیکی سئول را جذب خواهد کرد.

© تامسون رویترز 2023


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در ژانویه، دولت پیشنهاد کرد نرخ کسر مالیات برای سرمایه‌گذاری تسهیلات در تراشه‌ها و سایر فناوری‌های استراتژیک را از 8 درصد به 15 درصد برای شرکت‌های بزرگ افزایش دهد.

غول فناوری کره جنوبی سامسونگ الکترونیکس انتظار دارد طی 20 سال آینده 230 میلیارد دلار (تقریباً 1897500 کرور روپیه) برای توسعه آنچه که دولت این کشور بزرگترین پایگاه تولید تراشه در جهان نامیده است، در راستای تلاش برای تقویت صنعت ملی تراشه سرمایه گذاری کند. .

این طرح ها در حالی انجام می شود که سایر کشورها اقداماتی را برای تقویت صنایع داخلی تراشه ارائه می کنند، از جمله ایالات متحده که ماه گذشته جزئیات قانون تراشه های خود را منتشر کرد و میلیاردها دلار یارانه برای سازندگان تراشه که در این کشور سرمایه گذاری می کنند، ارائه کرد.

کره جنوبی، خانه دو بزرگ‌ترین تولیدکننده تراشه‌های حافظه در جهان، سامسونگ الکترونیکس و SK Hynix، به دنبال بهبود پایداری زنجیره تامین برای تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در حوزه تراشه‌های غیرحافظه‌ای است که در حال حاضر تحت سلطه تراشه‌سازانی مانند شرکت تولید نیمه‌رسانا تایوان است. و اینتل

رئیس جمهور یون سوک یول روز چهارشنبه گفت: «میدان نبرد اقتصادی که اخیراً با چیپس آغاز شد، گسترش یافته است… کشورها یارانه های بزرگ و حمایت مالیاتی ارائه می کنند.