سامسونگ روز چهارشنبه برنامه جدیدی را اعلام کرد که بر اشتراک دانش مهارت های پیشرفته تعمیر گوشی هوشمند خود به مراکز خدمات خود در سراسر جهان متمرکز است. به عنوان بخشی از این برنامه، غول فناوری کره جنوبی کارشناسان شرکت را به کشورهای مختلف می فرستد تا مهارت های جدیدی را در مورد تعمیر دستگاه ها آموزش دهند. ماه گذشته، غول فناوری یک مربی متخصص در گوشی های هوشمند گلکسی را به هند فرستاد تا به کارمندان در یادگیری این تکنیک ها کمک کند. در آینده، این شرکت همچنین قصد دارد این تخصص را به تلویزیون های هوشمند نیز گسترش دهد.
سامسونگ برنامه جدیدی را برای بهبود قابلیت تعمیر گوشی های هوشمند معرفی کرد
در یک بیانیه مطبوعاتی در سایت اتاق خبر کره ای خود، این شرکت ابتکار جدید را اعلام کرد و گفت (ترجمه شده از کره ای)، “سرویس الکترونیک سامسونگ در حال گسترش قابلیت های خدمات در سطح جهانی خود در خارج از کشور است (..) سرویس الکترونیک سامسونگ عملیات “سرویس داخلی” را آغاز کرد. برنامه اعزام به خارج از کشور به عنوان یک برنامه عادی در سال جاری.
این برنامه به تفاوت کیفیت خدمات تعمیر در کره جنوبی در مقایسه با سایر نقاط جهان می پردازد. این شرکت می گوید که این قابلیت های خدمات جهانی بر تعمیرات و همچنین مشاوره با مشتریان برای بهبود تجربه کاربران متمرکز خواهد بود.
به عنوان بخشی از این برنامه، غول فناوری یک “مدرس متخصص خدمات کهکشان” را به Samsung Electronics هند اعزام کرد. این مربی از 8 مرکز خدمات بزرگ در کشور بازدید کرد و تخصص خود را با تیم های فعال در آنجا در میان گذاشت.
تمرکز اصلی مربی بر انتقال دانش تعمیر تک تکه به مرکز تعمیر صفحه نمایش موبایل هند (MSRC) بود. این مرکز خدمات خاص، بزرگترین مرکز تعمیرات تک تکه نمایشگر گوشی های هوشمند در کشور است.
سامسونگ با برجسته کردن این فرآیند گفت: «تعمیر واحد نمایشگر یک روش تعمیر پیشرفته است که واحد نمایشگر، قاب، باتری و غیره را جدا میکند و تنها قطعات ضروری را جایگزین میکند. مهارت های فنی سطح بالا و تجهیزات تخصصی برای تعمیر واحد نمایشگر ضروری است. پیشرفت های مشابهی در بسیاری از کشورهای دیگر انجام شده است.
سامسونگ همچنین قصد دارد تمرکز این برنامه را از گوشی های هوشمند به دستگاه های دیگر نیز افزایش دهد. این شرکت قرار است ماه آینده یک مربی متخصص خدمات لوازم خانگی و تلویزیون را به فیلیپین بفرستد تا دانش فنی لوازم خانگی هوش مصنوعی را به کارگران محلی آموزش دهد.
برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید X، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید. اگر می خواهید همه چیز را در مورد تأثیرگذاران برتر بدانید، Who’sThat360 داخلی ما را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.
شکایت سهامداران اینتل از چیپ ساز پس از کار، کاهش سود سهام باعث سقوط سهام شد