سامسونگ تایید کرده است که اپلیکیشن کیبوردش پس از به‌روزرسانی One UI 5.1 باتری را سریع‌تر تخلیه می‌کند.

برای به روز رسانی برنامه صفحه کلید سامسونگ، کاربران باید به فروشگاه Galaxy > Menu > Updates > Samsung Keyboard > روی دکمه Update ضربه بزنید. توجه داشته باشید که اگر برنامه قبلاً به‌روزرسانی شده باشد، ممکن است دکمه Update روی صفحه ظاهر نشود.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با توجه به صفحه انجمن سامسونگ، تایید شده است که نسخه One UI 5.1 بر عمر باتری دستگاه های گلکسی تأثیر منفی می گذارد. این شرکت به اشتراک گذاشته است که می توان با به روز رسانی برنامه صفحه کلید به آخرین نسخه آن که در 2 مارس منتشر شد، مشکل را برطرف کرد. آخرین نسخه برنامه صفحه کلید سامسونگ (نسخه 5.6.10.31) را می توانید از فروشگاه گلکسی دانلود کنید.

برنامه گالری همچنین یک ویژگی Shared Family Album دریافت کرد که از تشخیص چهره برای پیشنهاد عکس‌ها برای افزودن به پوشه استفاده می‌کند.

به روز رسانی One UI 5.1 مبتنی بر Android 13 که در 1 فوریه عرضه شد، تجربه بهتری از دوربین را به ارمغان آورد و ویژگی Expert RAW را برای تصاویر با کیفیت بالا اضافه کرد. همچنین انجام چند کار را با حالت DeX آسان می کند. این به کاربران اجازه می دهد اندازه هر دو پنجره را با استفاده از تقسیم کننده در وسط صفحه تغییر دهند. علاوه بر این، به‌روزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا گوشی هوشمند و تبلت گلکسی خود را با همان موس مورد استفاده برای کنترل Samsung Galaxy Book کنترل کنند.

Samsung One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 در جریان معرفی سری Galaxy S23 در ماه فوریه معرفی شد. در حالی که این به‌روزرسانی چندین پیشرفت را برای دستگاه‌ها به همراه داشت، از جمله تجربه بهبودیافته دوربین، گزارش شد که باعث تخلیه بیش از حد باتری در دستگاه‌های Samsung Galaxy می‌شود. به طور خاص، گفته شد که برنامه صفحه کلید سامسونگ باعث افزایش مصرف باتری در دستگاه ها می شود. اکنون سامسونگ نیز این موضوع را در صفحه انجمن خود برای مالزی تایید کرده است. این شرکت همچنین با ارائه یک به‌روزرسانی جدید برای این برنامه، رفع این مشکل را به اشتراک گذاشته است.