سامسونگ در حال آزمایش به‌روزرسانی One UI 5.1 است. می تواند با سری گلکسی اس 23 وارد شود: گزارش

طبق گزارش SamMobile، سامسونگ در حال آزمایش یک به‌روزرسانی جدید میان‌افزار One UI 5.1 در سری گلکسی S22 امسال است. این به روز رسانی به عنوان سیستم عامل جدید نسخه S90xEXXU2CVL7 در حال اجرا بود. پیش‌بینی می‌شود که به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل قبل از نسل قبلی خود، سری گلکسی S22، در سری‌های آینده گلکسی اس 23 عرضه شود، که اندکی بعد آن را دریافت خواهند کرد.

در حالی که جزئیاتی در مورد ویژگی‌ها و تغییرات One UI 5.1 در دسترس نیست، سامسونگ اشاره کرده بود که برخی از گزینه‌های سفارشی‌سازی صفحه قفل جدید را برای One UI 5.1 ارائه می‌کند. این گزارش همچنین پیشنهاد می‌کند که به‌روزرسانی جدید می‌تواند طراحی ویجت پخش‌کننده رسانه جدید اندروید 13 را در قسمت اعلان‌ها، پشتی قابل پیش‌بینی، انعکاس جزئی صفحه و نوار وظیفه بهبودیافته را به ارمغان بیاورد. در حال حاضر، One UI 5.0 سامسونگ دارای یک رابط جدید، عملکرد بهبود یافته، انیمیشن‌های رابط کاربری و پس‌زمینه، و همچنین آخرین وصله‌های امنیتی با رفع چندین اشکال است.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال آزمایش به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل بعدی خود برای One UI 5.1 است. سازنده گوشی هوشمند در حال آزمایش به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل روی مدل‌های سری گلکسی اس 22 – گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا دیده شده است. با این حال، حدس زده می‌شود که سری گلکسی S23 اولین خط تولیدی باشد که به‌روزرسانی سیستم‌عامل را دریافت می‌کند. این اولین آپدیت اصلی سیستم عامل مبتنی بر اندروید 13 در گوشی های هوشمند سامسونگ خواهد بود. سامسونگ در حال حاضر به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای گوشی‌های سازگار خود در سراسر جهان عرضه می‌کند.

در همین حال، حدس زده می‌شود که سری گلکسی اس 23 سه گوشی به نام‌های گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا دریافت کند. در حالی که این گوشی ها ماه ها تا عرضه آن فاصله دارند، جزئیات مربوط به سری گلکسی اس 23 قبلاً در حال انجام است. گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس ظرفیت باتری 200 میلی آمپر ساعتی را در مقایسه با نسل های قبلی خود افزایش می دهند. این گوشی های هوشمند سامسونگ به ترتیب دارای باتری های 3900 و 4700 میلی آمپر ساعتی خواهند بود.

علاوه بر این، گمان می رود سری پرچمداران آینده مجهز به سیستم های خنک کننده بهبود یافته باشد. علاوه بر این، این گوشی های هوشمند می توانند به دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دو پیکسل مجهز شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع