سامسونگ سری گلکسی اس 23 به‌روزرسانی One UI 6 بتا را به عنوان نسخه بتا اندروید 14 دریافت می‌کند: ثبات پلتفرم: گزارش

در همین حال انتظار می رود اندروید 14 مجموعه ای از ویژگی های جدید و بهبودهای طراحی را به همراه داشته باشد. اینها ظاهراً شامل گزینه‌های ساعت سفارشی جدید برای صفحه قفل و یک ویژگی نظارت بر سلامت باتری شبیه به iOS است.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گوگل ماه گذشته آپدیت اندروید 14 بتا 3.1 را برای کاربران واجد شرایط پیکسل منتشر کرد. این غول فناوری در صفحه پشتیبانی خود گفت که نسخه بتا 3 اندروید 14 ثبات پلتفرم را به ارمغان می آورد. این بدان معناست که نسخه نرم‌افزاری آینده به APIهای داخلی و خارجی نهایی و رفتارهای رو به رو برنامه نهایی رسیده است.

سامسونگ گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا را در اوایل سال جاری در ماه فوریه عرضه کرد. گوشی های هوشمند با رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 از پیش بارگذاری شده اند.

با انتشار آپدیت اندروید 14 بتا 3.1 توسط گوگل برای کاربران واجد شرایط، گمان می رود سامسونگ به زودی آپدیت One UI 6 beta را نیز منتشر کند. این شرکت در حال حاضر خود را برای عرضه نسخه بعدی گوشی های تاشو آماده می کند. با این حال، گزارش اخیر حاکی از آن است که به‌روزرسانی بتای One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 به زودی برای کاربران واجد شرایط ارائه خواهد شد. سری گلکسی اس 23 سامسونگ اوایل امسال با پوسته One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 عرضه شد.

علاوه بر این، این گزارش می‌افزاید که One UI 6.0 بتا می‌تواند در هفته سوم جولای منتشر شود. پیش‌بینی می‌شود نسخه پایدار One UI 6.0 تا قبل از پایان سال جاری در دسترس قرار گیرد.

گزارشی از SamMobile می‌گوید که سامسونگ در حال حاضر به‌روزرسانی برنامه‌ها را با پشتیبانی از One UI 6.0 آغاز کرده است، زیرا نسخه بتا Android 14 به سطح پایداری پلتفرم رسیده است. این نشان می دهد که کاربران واجد شرایط گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی به زودی از Samsung One UI 6.0 بتای دست خواهند یافت. طبق گزارش‌ها، گوشی‌های سری گلکسی اس 23 سامسونگ ابتدا به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت خواهند کرد. سایر دستگاه‌های واجد شرایط احتمالاً «بزودی پس از آن» به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.