سامسونگ گلکسی واچ 6، ظرفیت باتری گلکسی واچ 6 کلاسیک لو رفت. می تواند نمایشگرهای بزرگتری دریافت کند

انتظار می رود سامسونگ در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود از گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک رونمایی کند. سازنده کره جنوبی قبلاً تأیید کرده است که این رویداد در پایان جولای برگزار می شود. این بدان معناست که این ساعت‌های هوشمند هنوز یک ماه از معرفی خود فاصله دارند. با این حال، گزارش جدیدی از ظرفیت باتری ساعت های هوشمند آینده فاش شده است. پیش از این نیز، طراحی و مشخصات ابزارهای پوشیدنی فاش شده بود. گفته می شود که سری گلکسی واچ 6 ممکن است با تراشه Exynos W930 عرضه شود و یک ویژگی جدید ردیابی سلامتی را در خود جای دهد.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

منبع اطلاعات همچنین گزینه‌های رنگی مورد انتظار گلکسی واچ 6 را فاش کرد – طلایی-گرافیتی و گرافیت-نقره‌ای. از سوی دیگر، گلکسی واچ 6 کلاسیک می تواند در رنگ نقره ای گرافیتی عرضه شود. او همچنین می‌افزاید که ساعت‌ها می‌توانند به پردازنده Exynos W930 مجهز شوند و دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی باشند. با این حال، هیچ یک از این جزئیات هنوز رسمی نیست.

به طور مشابه، گفته می‌شود که گلکسی واچ 6 کلاسیک 43 میلی‌متری دارای باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی است در حالی که 47 میلی‌متری می‌تواند باتری 425 میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد. علاوه بر اینها، اطلاعات دهنده همچنین ادعا می کند که سایز آرن 20 درصد بزرگتر در ساعت های گلکسی آینده است.

اخیراً گزارشی از قیمت گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک به بیرون درز کرده است. طبق این گزارش، قیمت گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک به ترتیب در فرانسه 319.99 یورو (تقریباً 26600 روپیه) و 419.99 یورو (تقریباً 37600 روپیه) خواهد بود.

افشاگر احمد قویدر به اشتراک گذاشته شده است شایعه ظرفیت باتری دو ساعت گلکسی در توییتر به همراه چند جزئیات دیگر. با توجه به جزئیات فاش شده، سری گلکسی واچ 6 ممکن است با 20 درصد باتری بزرگتر از گلکسی واچ 5 سال گذشته عرضه شود. طبق اطلاعات فاش شده، مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 دارای باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود در حالی که مدل 44 میلی‌متری ممکن است دارای باتری باشد. باتری 425 میلی آمپری.