سامسونگ گلکسی A33 5G به‌روزرسانی اندروید 13 را با One UI 5.0 دریافت می‌کند

طبق گزارش‌ها، سامسونگ گلکسی A33 5G به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌کند که رابط کاربری One UI 5.0 در بالای آن قرار دارد. این به روز رسانی در اروپا مشاهده شده است. سامسونگ ماه گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) 2022 به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را رسماً معرفی کرد. آخرین به‌روزرسانی با شماره نسخه سیستم‌افزار A336BXXU4BVJG منتشر شده است و حجم فایلی در حدود 2 گیگابایت دارد. این به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید 13 با پوسته One UI 5.0 سامسونگ است که در بالای آن اجرا می‌شود. با این حال، از نظر امنیت، آخرین به‌روزرسانی One UI 5.0 برای گلکسی A33 5G با وصله اکتبر 2022 همراه است، حتی اگر در ماه نوامبر منتشر شود.

به نظر می‌رسد که One UI 5.0 سامسونگ توانایی شخصی‌سازی صفحه قفل را ارائه می‌دهد، که مشابه ویژگی سفارشی‌سازی صفحه قفل در iOS 16 است. با این حال، در حالی که کاربران می‌توانند برای فعال کردن منوی سفارشی‌سازی روی صفحه قفل در هر دو رابط کاربری One UI، مدت طولانی فشار دهند. 5.0 و iOS 16، شایان ذکر است که سامسونگ برای سال‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه‌های قفل خود را از طریق ماژول‌های Good Lock خود سفارشی کنند.

سایر ویژگی‌هایی که پس از به‌روزرسانی به One UI 5.0 سامسونگ در دسترس خواهند بود، شامل گزینه‌های شخصی‌سازی مانند حالت‌ها و روال‌های سفارشی و ویژگی جدید Bixby Text Call است که به دستیار صوتی Bixby اجازه می‌دهد به تماس‌های شما پاسخ دهد و به‌طور خودکار اشتراک‌گذاری را فعال کند. یک پیام سفارشی با تماس‌گیرنده، در صورت بی‌پاسخ ماندن.

کاربران سامسونگ گلکسی A33 5G در اروپا ممکن است بررسی کنند که آیا می‌توانند به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر Android 13 را با پیمایش دستی به گوشی تلفن، دانلود کنند. تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار > دانلود و نصب.

به نظر می رسد سری گلکسی اس 22 سامسونگ که شامل گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا است، اولین دستگاهی است که از طریق عرضه به روز رسانی UI 5.0 پایدار به آپدیت اندروید 13 گوگل به روز می شود. به‌طور ناامیدکننده، دارندگان جدیدترین گوشی‌های تاشو پرچم‌دار این شرکت – Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 – باید منتظر بمانند تا آخرین به‌روزرسانی One UI 5 مبتنی بر Android 13 را دریافت کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع طبق گفته گلکسی کلاب که برای اولین بار شاهد عرضه آخرین بروزرسانی One UI 5.0 در گوشی های سری A سامسونگ بود که در اوایل سال جاری عرضه شد، انتظار می رود وصله امنیتی نوامبر به زودی با به روز رسانی دیگری در هفته های آینده منتشر شود.