سامسونگ گلکسی A54 5G در دو نسخه ذخیره سازی، چهار گزینه رنگی عرضه می شود

رندرهایی که قبلا فاش شده بود همچنین نشان می داد که جانشین مورد انتظار سامسونگ گلکسی A53 5G در چهار نوع رنگی وارد بازار خواهد شد.

همچنین حدس زده می‌شود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تنظیم دوربین سه‌گانه پشتی، فلاش LED و بریدگی سوراخ‌دار در مرکز برای دوربین سلفی باشد. انتظار می رود تنظیمات دوربین شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی باشد.

اطلاعات‌دهنده همچنین در ادامه پیشنهاد می‌کند که گوشی‌های هوشمند 5G سری A از مجموعه کره جنوبی در دو گزینه ذخیره‌سازی در دسترس خواهند بود که شامل یک نوع حافظه رم پایه 8 گیگابایتی + حافظه داخلی 128 گیگابایتی و یک نوع حافظه داخلی 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی است.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که سامسونگ هنوز هیچ تاییدی در مورد این شایعات در مورد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A54 5G ارائه نکرده است.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع سامسونگ گلکسی A54 5G به عنوان جانشین سامسونگ گلکسی A53 5G که سال گذشته توسط این شرکت و مجهز به Exynos 1280 SoC عرضه شد، معرفی شد.

Tipster SnoopyTech دارد لو رفته جزئیات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A54 5G از طریق توییتر. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، سامسونگ گلکسی A54 5G در رنگ‌های سفید عالی، گرافیتی عالی، لیمویی عالی و بنفش عالی عرضه خواهد شد.

این گوشی ادعایی 5G قبلاً در وب‌سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شده بود که نشان می‌داد به چیپست اگزینوس در زیر کاپوت مجهز خواهد شد. طبق فهرست موجود در وب‌سایت، گمان می‌رود که این Exynos 1380 SoC باشد.

سامسونگ گلکسی A54 5G، که انتظار می‌رود گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه سری A سامسونگ باشد، در معرض شایعات و نکات مختلفی قرار گرفته است که منجر به عرضه آن شده است. اکنون، به نظر می‌رسد جدیدترین نکته، چهار گزینه رنگی را پیشنهاد می‌کند که گوشی‌های هوشمند 5G سری A آینده با آن‌ها عرضه می‌شود. علاوه بر این، اطلاعات‌دهنده دو نوع ذخیره‌سازی را نیز فاش کرده است که گوشی هوشمند Samsung Galaxy A54 5G در هنگام عرضه در دسترس خواهد بود. این گوشی قبلاً در پایگاه‌های داده‌های گواهی اجباری چین (3C)، بلوتوث SIG و Geekbench مشاهده شده بود که نشان می‌دهد عرضه آن قریب‌الوقوع است.