سرویس مارشال های ایالات متحده توسط حمله باج افزار نقض شد

این حمله همچنین اطلاعات قابل شناسایی شخصی مربوط به موضوعات تحقیقات USMS، اشخاص ثالث و برخی از کارمندان USMS را به دست آورد. این نقض سوابق مربوط به اهداف تحقیقات در حال انجام، اطلاعات شخصی کارکنان و فرآیندهای داخلی را تحت تأثیر قرار داد.

“به عنوان قربانی هک چینی پرونده های مجوز امنیتی OPM ایالات متحده، خشمگین است که دولت ما – یا حداقل USMS – ظاهراً از اشتباهات قبلی خود درس نگرفته است. به نظر می رسد که این داده ها حتی ممکن است رمزگذاری نشده باشند،” او به TechNewsWorld گفت.

«در عصر دیجیتال امروز، محافظت از فایل‌های حساس در سطح گرانول تنها یک گزینه نیست. نمیروفسکی مشاهده کرد که این یک ضرورت است.

گوچیون به TechNewsWorld گفت: «بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، اطلاعات دزدیده شده این پتانسیل را دارد که تحقیقات در حال انجام، از جمله شاهدان و خبرچین‌ها را به خطر بیندازد، کارمندان USMS را در معرض خطر قرار دهد و عملیات‌های حساس به زمان را در حین بهبودی USMS مختل کند.

به‌طور غیررسمی، برخی از کارکنان امنیت سایبری پیشنهاد کردند که تهدیدات باج‌افزاری گاهی اوقات به عنوان حقه‌ای برای پنهان کردن سایر اهداف حمله گنجانده می‌شوند. در میان لیست سوالات بی پاسخ این است که چگونه مهاجمان موفق به دور زدن اقدامات امنیتی شبکه شده اند.

تحقیقات تشدید شده مورد نیاز است

او گفت: «این همه چیز شگفت‌انگیز نیست زیرا انسان‌ها خطاپذیر هستند و حملات پیچیده‌تر می‌شوند. این امر ضرورت توسعه رمزگذاری مقاوم در برابر کوانتومی و آموزش و اجرای آگاهی امنیتی بسیار بهتر را تقویت می کند. در اینجا کسی باید پاسخگو باشد.»



منبع

دیمیتری نمیروفسکی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت مدیریت کلیدهای رمزگذاری غیرمتمرکز آتاکاما، گفت: “حمله استخراج داده ها علیه سرویس مارشال های ایالات متحده به عنوان یادآور تأثیرات گسترده و مخربی است که حملات سایبری می تواند بر مهم ترین نهادهای ما داشته باشد.” به TechNewsWorld گفت.

تبلیغات

با NICE Enlighten XO سریع خود سرویس هوشمند بسازید

اعلام نقض مارشال‌های ایالات متحده یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که FBI اعلام کرد که حاوی یک حادثه امنیتی در شبکه خود است. این آخرین نفوذ موفقیت‌آمیز به سوابق دولتی در میان تلاش‌های هک مداوم در سطوح مختلف دولتی و نهادهای عمومی در چند ماه گذشته است.