سرویس متا تایید شده اکنون در ایالات متحده با هزینه ماهانه 11.99 دلار عرضه می شود

سرویس Meta Verified پس از تأیید حساب‌های خود با استفاده از شناسه دولتی، نشان آبی را به کاربران می‌دهد و 11.99 دلار (تقریباً 990 روپیه) در ماه در وب یا 14.99 دلار (تقریباً 1240 روپیه) در ماه در سیستم iOS اپل و Google هزینه خواهد داشت. متا در بیانیه ای گفت که دارای اندروید است.

متا پلتفرم روز جمعه سرویس اشتراک خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد که به کاربران فیس بوک و اینستاگرام اجازه می دهد تا برای تایید به همان روشی که توییتر متعلق به ایلان ماسک است، پرداخت کنند.

© تامسون رویترز 2023


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Meta Verified ابتدا در استرالیا و نیوزلند عرضه شد و سپس به بازارهای ایالات متحده و سایر کشورها عرضه شد.

پس از خرید 44 میلیارد دلاری (نزدیک به 3,63,300 کرور) توسط ماسک در سال گذشته، توییتر سرویس اشتراک آبی خود را راه اندازی کرد که به مردم امکان می دهد برای علامت چک آبی که قبلاً به حساب های تأیید شده سیاستمداران، روزنامه نگاران و سایر شخصیت های عمومی محدود شده بود، پرداخت کنند.

غول رسانه های اجتماعی گفت که این سرویس در درجه اول برای سازندگان محتوا که به دنبال گسترش حضور خود در پلتفرم ها هستند و می توانند پس از یک مرحله آزمایشی تنظیمات را مشاهده کنند، خواهد بود.

این سرویس که متا اعلام کرد در ماه فوریه در حال آزمایش آن است، از اسنپ‌چت متعلق به اسنپ و همچنین اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام پیروی می‌کند و نشان‌دهنده آخرین تلاش یک شرکت رسانه‌های اجتماعی برای تنوع بخشیدن به درآمد خود به دور از تبلیغات است.

راه‌اندازی اولیه توییتر آبی در ماه نوامبر منجر به افزایش کاربرانی شد که جعل هویت افراد مشهور و مارک‌ها را در این پلتفرم نشان می‌دادند، که باعث شد شرکت این سرویس را متوقف کند و آن را با چک‌هایی با رنگ‌های مختلف برای افراد، شرکت‌ها و دولت‌ها معرفی کند.

به گفته این شرکت، مشترکین نشانی دریافت می کنند که نشان می دهد حساب آنها با یک شناسه دولتی تأیید شده است، محافظت بیشتر در برابر جعل هویت، دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری و دید بیشتر.