سرویس Airtel 5G در Lucknow در مناطق منتخب راه اندازی می شود

علاوه بر این، اپل همچنین اعلام کرده است که پشتیبانی رسمی از 5G در مدل‌های آیفون در هند از ساعت 23:30 روز 13 دسامبر آغاز می‌شود. این پشتیبانی برای مشترکین دارای اتصالات Jio و Airtel در دسترس است. سازگاری 5G در خانواده های آیفون 12، آیفون 13 و آیفون 14 و همچنین آخرین مدل آیفون SE در دسترس خواهد بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

موکرجی گفت: «شبکه ارتقا یافته دسترسی فوق‌العاده به پخش ویدئو با کیفیت بالا، بازی، آپلود فوری عکس‌ها همراه با تغییرات فنی متحول کننده در آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، تولید، کشاورزی، تحرک و تدارکات را امکان‌پذیر می‌سازد.

ماه گذشته، گزارش شد که کاربران منحصر به فرد Airtel 5G برای اپراتور مخابراتی از مرز 1 میلیون عبور کرده اند. این شرکت در کمتر از 30 روز از راه اندازی تجاری خود به این نقطه عطف دست یافت.

ایرتل که در حال حاضر در گومتی نگر، حضرت گنج، علیگنج، آیشباغ، رججی پورام، امین آباد، جانکی پورام، آلامباغ و ویکاس نگر و چند مکان منتخب دیگر عملیاتی است، شبکه خود را تقویت خواهد کرد و خدمات خود را در سرتاسر شهر در زمان معین در دسترس قرار خواهد داد. سووان موکرجی، مدیر عامل، بهارتی ایرتل، اوتار پرادش.

Bharti Airtel خدمات 5G خود را در بسیاری از شهرهای هند راه اندازی کرده است، در حالی که سایر مکان ها در ماه های آینده این پوشش را دریافت خواهند کرد. ماه گذشته، Airtel شبکه 5G را در Patna، Gurgaon، Guwahati و Lohegaon در پونا راه اندازی کرد. پیش از این، این شرکت از ظهور خدمات 5G خود در دهلی، بمبئی، چنای، بنگالورو، حیدرآباد، سیلیگوری، ناگپور و بنارس خبر داده بود.

او افزود که مشتریان Airtel اکنون می توانند شبکه های فوق سریع را تجربه کنند و از سرعت 20 تا 30 برابر سریعتر از سرعت 4G فعلی لذت ببرند.

اپراتور مخابراتی Bharti Airtel روز چهارشنبه از راه اندازی خدمات پیشرفته 5G خود در اینجا خبر داد. خدمات Airtel 5G Plus به صورت مرحله‌ای در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد، زیرا این شرکت به ساخت شبکه خود و تکمیل راه‌اندازی ادامه می‌دهد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، مشتریانی که دستگاه‌های مجهز به 5G دارند، از شبکه پرسرعت Airtel 5G Plus بدون هزینه اضافی لذت خواهند برد تا زمانی که عرضه گسترده‌تر شود.