سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور نتفلیکس در کانادا، نیوزیلند، پرتغال و اسپانیا آغاز شد

غول پخش ویدیو که تخمین زده است 100 میلیون نفر در سراسر جهان از یک حساب مشترک استفاده می کنند، گفت که اعضا اکنون می توانند به راحتی مدیریت کنند که چه کسی به حساب خود دسترسی دارد، نمایه را به یک حساب جدید منتقل کند و همچنان به راحتی نتفلیکس را در دستگاه های شخصی خود تماشا کند یا وارد یک تلویزیون جدید شوید

© تامسون رویترز 2023


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بنابراین در طول سال گذشته، ما در حال بررسی رویکردهای مختلف برای پرداختن به این موضوع در آمریکای لاتین بوده‌ایم و اکنون آماده هستیم تا آنها را در ماه‌های آینده، از امروز در کانادا، نیوزلند، پرتغال و اسپانیا به‌طور گسترده‌تر ارائه کنیم. این شرکت در یک پست وبلاگی گفت.

نتفلیکس روز چهارشنبه برنامه‌هایی را برای سرکوب اشتراک‌گذاری رمز عبور حساب‌ها در پلتفرم استریم خود، از جمله تنظیم مکان اصلی و پرداخت چند دلار برای یک عضو اضافی، ارائه کرد.

نتفلیکس سال گذشته قابلیتی به نام “انتقال پروفایل” را برای مقابله با پدیده اشتراک گذاری رمز عبور معرفی کرد. این ویژگی به کاربرانی که در حال حاضر یک حساب کاربری را به اشتراک می گذارند این امکان را می دهد که هنگام ایجاد حساب نتفلیکس خود، توصیه های شخصی، تاریخچه مشاهده، فهرست من، بازی های ذخیره شده و سایر تنظیمات را حفظ کنند.

اعضای طرح استاندارد یا پریمیوم نتفلیکس در بسیاری از کشورها می‌توانند یک حساب فرعی عضو اضافی برای حداکثر دو نفر با مبلغ 7.99 CAD اضافی (تقریباً 500 روپیه) در ماه برای هر نفر در کانادا، 7.99 NZD (تقریباً 420 روپیه) در New اضافه کنند. این شرکت گفت که نیوزلند، 3.99 یورو (تقریباً 350 روپیه) در پرتغال، و 5.99 یورو (تقریباً 550 روپیه) در اسپانیا.

این شرکت در نیمه اول سال 2022 مشترکین خود را در میان رقابت شدید رقبا از دست داد و این امر باعث شد که به طور جدی تری به اشتراک گذاری رمز عبور و راه اندازی طرحی با پشتیبانی از تبلیغات نگاه کند.