سریال تلویزیونی هری پاتر با سفارش هفت فصل معرفی شد، جی کی رولینگ به عنوان تهیه کننده اجرایی

این اعلامیه گمانه زنی های اخیر را تایید می کند که نمایشی مبتنی بر قسمت در مورد دنیای جادویی هاگوارتز در دست ساخت است.

برادران وارنر دیسکاوری گفت این سریال “اقتباسی وفادار” از کتاب‌های پرفروش رولینگ در مورد پسر جادوگر خواهد بود و در سرویس پخش جدید مکس این شرکت سرگرمی پخش خواهد شد.

این نویسنده اسکاتلندی از زمانی که در سال 2020 به طور علنی با استفاده از عبارت فراگیر “افرادی که عادت ماهانه می شوند” به جای کلمه “زنان” مورد بحث قرار گرفت، با تهدیدها و جنجال ها مواجه شد.

رولینگ گفت: «تعهد مکس به حفظ یکپارچگی کتاب‌هایم برای من مهم است و من مشتاقانه منتظر هستم که بخشی از این اقتباس جدید باشم که جزییات و عمق را تنها در یک مجموعه تلویزیونی طولانی فراهم می‌کند.» در یک بیانیه.

او افزود: “او یک تهیه کننده اجرایی در برنامه است. بینش او در این مورد مفید خواهد بود.”

در طول یک کنفرانس مطبوعاتی، کیسی بلویز، مدیر محتوای مکس، در پاسخ به این سوال که آیا نظرات رولینگ در مورد افراد ترنس، یافتن بازیگران سریال را دشوارتر می‌کند، از اظهار نظر خودداری کرد.

رولینگ اخیراً به دلیل تأکید بر جنسیت بیولوژیکی به جای هویت جنسیتی در نظرات مربوط به زنان ترنس، با اتهام ترنس هراسی روبرو شده است. او این اتهام را رد می کند.

برادران وارنر دیسکاوری گفت داستان‌های هر یک از کتاب‌ها به «یک مجموعه دهه‌ای» تبدیل می‌شوند که بازیگران جدیدی در آن حضور دارند. هیچ جدول زمانی برای زمان فیلمبرداری این سریال مشخص نشده است.

کمپانی برادران وارنر دیسکاوری روز چهارشنبه اعلام کرد که قرار است اولین سریال تلویزیونی هری پاتر ساخته شود و نویسنده آن جی کی رولینگ به عنوان تهیه کننده اجرایی بازی کند.

سرویس استریم مکس پلتفرم‌های HBO Max و Discovery Plus را ترکیب می‌کند و در ۲۳ می در ایالات متحده به طور رسمی راه‌اندازی می‌شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ورایتی به نقل از او گفت: “بدیهی است که داستان “هری پاتر” فوق‌العاده مثبت و مثبت است و درباره عشق و پذیرش خود است.