سریال Live-Action Spider-Man Noir در Amazon Prime Video در حال توسعه است

برای افراد ناآشنا، Spider-Man Noir یک نسخه بدیل و بداخلاق از وب اسلینگر محبوب است که اولین بار در مجموعه کتاب های مصور مارول در سال 2009 ظاهر شد. در دهه 1930 و در بحبوحه رکود بزرگ، پیتر پارکر قهرمان داستان ما هنگام بررسی یک یادگار دزدیده شده توسط عنکبوت گاز گرفته می شود و باعث می شود که از حال رفته و رؤیاهایی از یک خدای عنکبوتی را ببیند که به او قدرت می دهد. همانطور که در گزارشی توسط ورایتی آمده است، این سریال شخص دیگری را به عنوان قهرمان داستان بازی خواهد کرد. وقتی صحبت از ظاهر بدنی به میان می‌آید، این نسخه عموماً با لباس مشکی پوشیده شده و ماسک مخفی کاری با عینک، کت و شلوار موقت مشکی، کت ترنچ و فدورا پوشیده است. تفسیری روی صفحه از او در فیلم انیمیشن فوق‌الذکر 2018، Spider-Man: Into the Spider-Verse، دیده شد که نیکلاس کیج صداپیشگی این شخصیت را نشان داد. در حال حاضر، جزئیات بازیگری برای نمایش بدون عنوان Spider-Man Noir وجود ندارد.

طبق گزارش‌ها، سریال لایو اکشن Spider-Man Noir در آمازون در حال ساخت است. طبق یک گزارش جدید، این سریال حول محور یک ابرقهرمان مسن‌تر و گریزل در شهر نیویورک دهه 1930 خواهد بود، اگرچه در زیر ماسک، پیتر پارکر را نخواهیم دید. Oren Uziel – که بیشتر برای Mortal Kombat و The Cloverfield Paradox شناخته می‌شود – برای نوشتن و تهیه‌کنندگی اجرایی سریالی که هنوز عنوان نشده است، پیوسته است. فیل لرد و کریستوفر میلر که با فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse برنده اسکار به شهرت رسیدند، به Uziel کمک کردند تا پروژه Spider-Man Noir را تصور کند. میلر همچنین این گزارش را در توییتر تأیید کرد و قول داد که “شگفت انگیز خواهد بود.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حال حاضر، هیچ پنجره‌ای برای انتشار سریال بدون عنوان Spider-Man Noir وجود ندارد. همچنین مشخص نیست که سونی قصد دارد چه داستان‌های دیگری از مرد عنکبوتی را به اقتباس‌های لایو اکشن تبدیل کند.

در این مرحله، مشخص نیست چه چیز دیگری مرد عنکبوتی پروژه هایی که سونی برای ما در نظر گرفته است، با توجه به اینکه این استودیو حقوق فیلمبرداری “بیش از 900 شخصیت” از آن جهان را کنترل می کند. این استودیو همچنین با Marvel Studios در راه اندازی مجدد کار کرد مرد عنکبوتی فیلم‌هایی با بازی تام هالند، حتی بازگرداندن شخصیت‌هایی از فیلم‌های سام ریمی و مارک وب در فیلم حماسی مرد عنکبوتی: بدون راه به خانه، که شامل چندجهانی گسترده مرد عنکبوتی بود. یک برش طولانی از فیلم، که 11 دقیقه فیلم اضافی اضافه می کند، اکنون در نتفلیکس پخش می شود. سونی همچنین روی تعدادی فیلم لایو اکشن با حضور تام هاردی کار کرد زهر، در کنار اینترنت میم-فرهنگ مورد علاقه موربیوس، به رهبری جرد لتو.

در حال حاضر، استودیو آمازون هیچ جزئیات فنی را نیز برای این پروژه تایید نکرده است – در مورد اینکه آیا نمایش از یک پالت رنگی سیاه و سفید مشابه مانند کتاب های کمیک پیروی می کند یا خیر. در ماه نوامبر، تلویزیون سونی پیکچرز با آمازون پرایم ویدیو و +MGM برای تولید چندین سریال لایو اکشن Spider-Man قراردادی چند ساله منعقد کرد. تایید شد که اولین آنها Silk: Spider Society است که به دنبال سیندی مون، همکلاسی پارکر است که توسط همان عنکبوتی رادیواکتیو که او را به شخصیت اصلی مرد عنکبوتی تبدیل کرد، گاز گرفته می شود. لرد و میلر در کنار آنجلا کانگ، مجری سریال The Walking Dead که برای نقشی مشابه، به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال نیز خدمت می کنند.