سری آنر مجیک 5 با اسنپدراگون 8 نسل 2، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی در MWC 2023 معرفی شد

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

این شرکت هنوز هیچ تاریخی در مورد در دسترس بودن گوشی های هوشمند اعلام نکرده است.

مشخصات Honor Magic 5 Pro

Honor Magic 5 Pro یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژر SuperCharge 66 واتی و پشتیبانی 50 واتی برای شارژ بی سیم دارد. گوشی هوشمند دو سیم کارته از اتصال 5G، WiFi، بلوتوث و USB Type-C پشتیبانی می کند. دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار.

مشخصات Honor Magic 5

برای اپتیک، این گوشی هوشمند دارای یک واحد دوربین پشتی سه واحدی است که توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی عریض، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با OIS هدایت می شود. همچنین دارای یک فلاش LED تکی در قسمت دوربین است. در همین حال، کاربران یک دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی با دوربین عمق سه بعدی برای سلفی و تماس های ویدیویی دریافت می کنند.

نمایشگاه MWC 2023 شاهد عرضه جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار آنر بود که شامل سری مجیک 5 غیرقابل تاشو و اولین گوشی هوشمند تاشو جهانی این شرکت – Honor Magic Vs بود. Honor Magic 5 Pro دارای پنج رنگ مشکی، آبی یخچالی، سبز مرجانی، نارنجی و بنفش مرجانی است، در حالی که نسخه وانیلی مجیک 5 در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود. به طور مشابه، Honor Magic Vs نیز انواع رنگ های فیروزه ای و مشکی را ارائه می دهد.

از مشخصات اپتیکی این گوشی هوشمند می توان به دوربین سه گانه 54 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. واحد دوربین عقب نیز دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی OLED با نسبت تصویر 19.54:9 است. این صفحه نمایش شناور چهار منحنی با پشتیبانی از حرکات حرکتی دارد. Honor Magic 5 بر روی MagicOS 7.1 مبتنی بر اندروید 13 اجرا می شود. این چیپست Snapdragon 8 Gen 2 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 740 همراه است.

این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 730 پشتیبانی می کند. این کیبورد از ژست‌ها پشتیبانی می‌کند و به ناوبری سه کلیدی مجهز است. همانند دو گوشی هوشمند دیگر در سری مجیک، Honor Magic Vs نیز بر روی MagicOS 7.1 مبتنی بر اندروید 13 اجرا می شود.

Honor Magic 5 با قیمت 899 یورو (تقریبا 78800 روپیه) در دسترس خواهد بود، در حالی که Honor Magic 5 Pro با قیمت 1199 یورو (تقریباً 1,05,100 روپیه) برای مدل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. از سوی دیگر، Honor Magic Vs پیکربندی مشابهی را با قیمت 1599 یورو (تقریباً 1,40,300 روپیه) ارائه می دهد.

از سوی دیگر، Honor Magic 5 یک صفحه نمایش 6.73 اینچی OLED با نسبت تصویر 19.54:9 ارائه می دهد. در مورد سیستم عامل و پردازنده، گوشی هوشمند دارای جزئیات مشابه با نسخه رده بالای خود است.

سری Honor Magic 5 در اولین روز از کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 در بارسلون اسپانیا توسط این شرکت رونمایی شد. خط تولید پرچمدار شرکت مستقر در شنزن شامل Honor Magic 5 و Honor Magic 5 Pro است. این شرکت گوشی های هوشمند همچنین از Honor Magic Vs رونمایی کرد که اولین پرچمدار تاشو آن است که در خارج از چین عرضه می شود. اسمارت‌فون‌های سری آنر مجیک ۵ مجهز به جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام هستند. علاوه بر این، Honor Magic 5 Pro دارای بسته‌ای از ارتقاءهای قابل توجه است.

Honor Magic 5، Honor Magic 5 Pro، قیمت Honor Magic Vs، در دسترس بودن

Honor Magic Vs که ادعا می شود اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت است که در خارج از چین عرضه می شود، نمایشگر داخلی 7.9 اینچی و صفحه نمایش خارجی 6.45 اینچی با نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد ارائه می دهد.

در همین حال، تنظیمات دوربین پشتی سه گانه شامل یک دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی عریض، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی، به همراه یک دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی است. Honor Magic 5 توسط یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود. سایر مشخصات مشابه Honor Magic 5 Pro است.

مشخصات Honor Magic Vs

این دستگاه دارای یک 5000 میلی آمپر ساعت همراه با شارژر HONOR 66W SuperCharge است. با کابل USB Type-C، Honor Magic Vs از اتصال WiFi، بلوتوث و 5G پشتیبانی می کند.


پس از مواجهه با بادهای مخالف در هند در سال گذشته، شیائومی قرار است در سال 2023 رقابت را به عهده بگیرد. برنامه های این شرکت برای سبد محصولات گسترده و تعهد آن به ساخت در هند در این کشور چیست؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.