سری 13 شیائومی یوتیوب پریمیوم رایگان دریافت می کند، ویژگی پاک کن جادویی گوگل پیکسل

نوع ذخیره سازی پایه دارای قیمت اولیه 999 یورو (تقریبا 87600 روپیه) است، در حالی که Xiaomi 13 Pro با قیمت 1299 یورو (تقریباً 113900 روپیه) است. از سوی دیگر، Xiaomi 13 Lite 499 یورو (تقریباً 43800 روپیه) قیمت دارد. هر دو شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو مجهز به دوربین با برند لایکا هستند.


پس از مواجهه با بادهای مخالف در هند در سال گذشته، شیائومی قرار است در سال 2023 رقابت را به عهده بگیرد. برنامه های این شرکت برای سبد محصولات گسترده و تعهد آن به ساخت در هند در این کشور چیست؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
سری 13 شیائومی، مجموعه پرچمدارانی که در 26 فوریه و قبل از MWC 2023 منتشر شد، همراه با پیشنهادات و ویژگی‌های ویژه ارائه می‌شود. همراه با اشتراک شش ماهه رایگان YouTube Premium، گوشی‌های هوشمند سری 13 شیائومی از ویژگی «پاک کن جادویی» نیز بهره می‌برند که تاکنون تنها به دستگاه‌های پیکسل گوگل محدود شده بود. شیائومی در رویداد MWC 2023 که در حال حاضر در بارسلون اسپانیا ادامه دارد، همکاری خود را با گوگل اعلام کرد. این همکاری اساساً نشان دهنده ادغام محصولات محبوب گوگل با سری Xiaomi 13 بود.

نسخه رده بالا در سری Xiaomi 13 – Xiaomi 13 Pro – با جدیدترین MIUI 14 که مبتنی بر اندروید 13 است راه اندازی شده است. این پردازنده توسط Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC قدرت می گیرد. این گوشی همچنین دارای باتری 4820 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی است.

با این ادغام، گوگل قصد دارد با افراد بیشتری تماس بگیرد تا طرح اشتراک Google One خود را به صورت رایگان امتحان کنند. فضای ذخیره‌سازی Google Drive، Photos و همچنین Gmail را گسترش می‌دهد. در هند، این طرح از روپیه شروع می شود. 130 در ماه

هم کاربران اندروید و هم کاربران iOS می توانند گوگل وان را خریداری کرده و از قابلیت Magic Eraser استفاده کنند.

YouTube Premium که اخیراً از 80 میلیون مشترک پولی فراتر رفته است، به کاربران امکان می دهد محتوای نامحدود و بدون آگهی را پخش کنند. از سوی دیگر، ویژگی Magic Eraser به کاربران اجازه می دهد اشیاء ناخواسته را از عکس های خود پاک کنند. با این حال، در این پیشنهادات بسیار خوب و واقعی به دستگاه های شیائومی 13، که شامل شیائومی 13 وانیلی، شیائومی 13 پرو و ​​شیائومی 13 لایت می شود، نکته غیرقابل چشم پوشی وجود دارد.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

درست مانند اشتراک رایگان YouTube Premium، ویژگی Magic Eraser نیز برای استفاده رایگان در دستگاه های Xiaomi 13 تنها به مدت شش ماه در دسترس خواهد بود.