سری Vivo X90 در دسامبر عرضه می‌شود، سری Vivo S16 به سال 2023 منتقل می‌شود


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
مدل برتر این مجموعه، Vivo X90 Pro+، گفته می شود که دارای رم پرسرعت LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 است. این گوشی هوشمند احتمالا دارای سنسور دوربین 1 اینچی و دوربین لنز تله فوتو خواهد بود. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد خط تولید Vivo X90 وجود ندارد. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با نزدیک‌تر شدن زمان پرتاب، جزئیات بیشتری ظاهر شود.

گفته می شود که سری Vivo X90 شامل وانیلی Vivo X90، Vivo X90 Pro و Vivo X90 Pro+ است. شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد این خط تولید پرچمدار Vivo می تواند تا پایان سال جاری معرفی شود. یک منبع آگاه اکنون اشاره کرده است که سری Vivo X90 ممکن است در ماه دسامبر در چین عرضه شود. اطلاعات‌دهنده پیشنهاد می‌کند که اینها آخرین گوشی‌های هوشمند Vivo هستند که قرار است در سال 2022 وارد بازار شوند. انتظار می‌رود که آنها از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کنند، با این حال، این شرکت ممکن است نسخه‌های مجهز به چیپست مدیاتک دیمنسیتی را نیز معرفی کند.

گزارش قبلی همچنین اشاره کرده بود که سری Vivo X90 در ماه دسامبر عرضه می شود. این گزارش همچنین می‌گوید که ویوو می‌تواند نسخه‌های مجهز به چیپست مدیاتک سری Dimensity 9 این گوشی‌های هوشمند را در کنار مدل‌های کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 SoC معرفی کند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.





منبع

راهنمایی‌کننده اشاره می‌کند که Vivo معمولاً یک ماه طول می‌کشد تا موجودی را قبل از رونمایی از یک محصول جدید پاک کند. با این حال، اعتقاد بر این است که Vivo X80 فشاری بر موجودی وارد نمی کند و بنابراین می تواند به شرکت اجازه دهد تا جانشین خود، سری Vivo X90 را در همان ماه عرضه کند.

با توجه به پستی که Assen در Weibo منتشر کرده است، سری Vivo X90 آخرین سری محصولات عرضه شده توسط این شرکت در سال 2022 خواهد بود. ظاهراً این خط تولید جایگاه را از سری Vivo S16 ربوده است، که ممکن است تا سال 2023 به تعویق افتاده باشد. اعتقاد بر این است که دسامبر همچنین پایان چرخه تولید Vivo X80 است.