سود بیت کوین، ضرر اتر، نمودار قیمت کریپتو را تقسیم کرد تا رنگ قرمزها بیشتر از سبزها منعکس شود.

“در 8 سپتامبر، پیامدهای آب و هوا و انرژی دارایی های رمزنگاری شده در ایالات متحده توسط کاخ سفید منتشر شد. به طور همزمان استخر ماینینگ مستقر در پکن، Poolin، برداشت از کیف پول خود را به دلیل مشکلات نقدینگی به حالت تعلیق درآورده است. حتی اگر 10 درصد از نرخ هش بیت کوین باشد. مربوط به استخر استخراج پولین است، این به طور قابل توجهی بر قدرت هش شبکه تأثیر نمی گذارد زیرا تعداد آدرس های منحصر به فرد انباشت بیت کوین همچنان به بالاترین حد خود می رسد. تحلیل های زنجیره ای نشان می دهد که توزیع مجدد بیت کوین از نهنگ ها به خرده فروشی ها وجود دارد تیم تحقیقاتی CoinDCX به Gadgets 360 گفت: کاربرانی که برای معیارهای پذیرش و تمرکز بیت کوین مثبت است.

با افزایش 1.22 درصدی در دو ساعت گذشته، ارزش بازار جهانی کریپتو در حال حاضر به 1.07 تریلیون دلار (تقریباً 8461000 کرور) بر اساس CoinMarketCap رسیده است.

نزدیک به اواسط سپتامبر قبل از فصل جشن، بازار کریپتو خود را در محاصره نوسان دید. در روز سه شنبه، 13 سپتامبر، بیت کوین با 1.36 درصد افزایش به 22165 دلار (تقریباً 17.5 میلیون روپیه) بر اساس ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال گجت 360 رسید. پادشاه حاکم بخش کریپتو در صرافی های بین المللی نیز سودهایی کسب کرد. به عنوان مثال، در بایننس و کوین مارکت کپ، ارزش بیت کوین تا 2.40 درصد افزایش یافت و با قیمت 22206 دلار (تقریباً 17.6 میلیون روپیه) معامله شد.

اتر امروز حرکت متعارف بازار خود را برای عقب ماندن از بیت کوین نشان نداد. در عوض، اتر با زیان حدود 2.71 درصدی روبرو شد تا به ارزش 1693 دلار (تقریباً 1.3 میلیون روپیه) معامله شود.

«اگرچه در چند هفته گذشته شاهد افزایش حجم نقدینگی و اهرم‌زدایی بوده‌ایم، در حال حاضر هم معاملات آتی و هم بهره باز دائمی در بالاترین حد خود قرار دارند، که احتمال نوسانات بیشتر را در بازارها به ویژه پیش از فدرال افزایش می‌دهد. تیم تحقیقاتی CoinDCX افزود: جلسه کمیته بازار باز (FOMC) و سایر رویدادهای کلان مهمی که در سپتامبر امسال برگزار می شود.

طبق ردیاب رمزنگاری Gadgets 360، Polygon، Avalanche، Uniswap و Cosmos شاهد پیشرفت‌هایی بودند.

در همین حال، ضرر کوچک اما قابل توجهی به استیبل کوین هایی مانند تتر، USD Coin و Binance USD، همراه با Cardano، Polkadot و Tron و سایر آلتکوین ها وارد شد.


کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ارزش بازار جهانی کریپتو که اخیراً برای مدت کوتاهی از مرز تریلیون دلار کاسته شد، موقعیت قوی تر خود را پس گرفته است.

از آنجایی که بیت کوین و اتریوم در بازار راه های متفاوتی را طی می کنند، نمودارهای قیمت کریپتو تقسیم شده به نظر می رسید که برخی آلتکوین ها مانند بیت کوین سود به دست آورده اند در حالی که بقیه مانند اتر با ضرر مواجه شده اند.