سیستم خدمات پس از فروش Realme Care+ در هند راه اندازی شد. در واتس اپ، رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کند

در همین حال، طبق گفته این شرکت، مشترکین Realme Care+ به کارکنان خدمات شرکت، فرآیندهای ادعای بدون دردسر و مراکز خدمات مجاز با قطعات اصلی دستگاه نیز دسترسی خواهند داشت. این سرویس اشتراک برای کاربران فعلی و جدید در کانال‌های آنلاین و آفلاین، از جمله وب‌سایت شرکت، با قیمت روپیه در دسترس است. 489.

کاربرانی که بسته Realme Care+ را خریداری می‌کنند، ضمانت‌های مضاعف در قالب گارانتی تمدید شده و حفاظت از آسیب دریافت خواهند کرد. پلتفرم خدمات دیجیتال یکپارچه خدمات مشتری از اعلان‌های پیامکی و ردیابی مستقیم درخواست‌های خدمات، سلف سرویس، ارتقاء نرم‌افزار، بانک دانش، سرویس تحویل، سرویس تلویزیون درب منزل و بررسی وضعیت گارانتی پشتیبانی می‌کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع Realme Care+ روز جمعه توسط این شرکت به عنوان اولین اشتراک خدمات پس از فروش این شرکت برای مشتریان جدید و فعلی اعلام شد. به گفته این شرکت، سامانه خدمات پس از فروش، پشتیبانی کامل از مشتریان در کشور را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. خدمات پشتیبانی مشتری ممتاز با هزینه اشتراک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. طرح “ممتاز” به کاربران امکان می دهد از خدمات محافظت از تلفن همراه از طریق بسته های متعدد از جمله ضمانت 1 ساله تمدید شده، یک سال محافظت از صفحه نمایش، و یک سال محافظت از آسیب تصادفی و مایع استفاده کنند.

این شرکت خدمات مراقبت ارتقا یافته را «به‌روزرسانی‌های ۴ بعدی» می‌نامد و می‌گوید که Realme Care+ در مراکز، خطوط، گارانتی‌ها و خدمات مشتری دو برابر خواهد شد. اکنون یک مرکز پشتیبانی فنی برای نگهداری سریعتر توسط مرکز خدمات پشتیبانی می شود. کاربران ممکن است به دنبال حل مشکلات خود از طریق چندین خط باشند که شامل رسانه های اجتماعی، ایمیل، صدا، واتس اپ و چت وب می شود.

Realme Care گواهی بر تعهد ما به ارائه بهترین خدمات به مشتریان و تمرکز ما برای ایجاد بیشتر بر تجربه مشتری است. از طریق این ابتکار، ما از یک سرویس کامل از طریق فناوری دیجیتال با “کیفیت خدمات” به عنوان پایه و “سازگاری، راحتی و مراقبت” به عنوان ارزش های اصلی اطمینان حاصل می کنیم. ما امیدواریم که خدمات Realme به معیار تجربه مشتری در صنعت فناوری تبدیل شود.

خدمات Realme Care که به تازگی اعلام شده است در رسانه های اجتماعی، ایمیل، صوتی، واتس اپ و چت وب از ساعت 9 صبح تا 9 بعد از ظهر IST به 9 زبان منطقه ای از جمله تامیل، تلوگو، بنگالی، گجراتی، کانادا، مالایالام، مراتی، پنجابی و هندی در دسترس خواهند بود. طبق گفته شرکت