سیستم فناوری اطلاعات دولت مرکزی برای پشتیبانی از ارتباطات ایمیل به اسکریپت هندی در دو سال

ICANN، معاون، مشارکت سهامداران و مدیر عامل آسیا پاسیفیک جیا-رونگ لو در این مراسم گفت که شرکت‌های فناوری بزرگ مانند گوگل و مایکروسافت برای حمایت از UA وارد عمل شده‌اند و نیاز است که شرکت‌های محلی آن را اتخاذ کنند. به کاربران نزدیک تر هستند.

او گفت که این مرکز دولت های ایالتی را تشویق می کند تا محتوا را به زبان های محلی ارائه دهند.

بوونش کومار، دبیر اضافی وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات، در حین سخنرانی در رویداد افزایش پرده روز پذیرش جهانی (UA) گفت که کار برای منطبق کردن 15 وب سایت وزارتخانه با UA آغاز شده است و محتوای آنها به زبان هندی در دسترس است.

یک مقام ارشد روز دوشنبه گفت که تمامی سیستم های فناوری اطلاعات در دولت مرکزی در دو سال آینده از ارتباطات ایمیلی به خط هندی پشتیبانی خواهند کرد.

سازمان جهانی اینترنت ICANN از پذیرش جهانی پشتیبانی می‌کند که هدف آن رسیدگی به مشکلات پیرامون موانع زبانی است که افراد را از اتصال به اینترنت باز می‌دارد.

اینترنت تحت تسلط زبان انگلیسی قرار گرفته است که مانع از استفاده افراد غیر انگلیسی زبان از آن می شود.

مدیر عامل شرکت ملی تبادل اینترنت هند (NIXI) AK Jain گفت که مردم اکنون می توانند نام دامنه را به تمام اسکریپت های زبان هندی رزرو کنند و مرکز شروع به استفاده از آنها کرده است.


ریلمی ممکن است بخواهد Mini Capsule ویژگی تعیین کننده Realme C55 نباشد، اما آیا در نهایت یکی از مشخصات سخت افزاری گوشی خواهد بود که در مورد آن صحبت می شود؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

کومار گفت: “تحلیل کننده برای تسهیل ارتباطات ایمیل به خط زبان محلی در مدت 2 سال انجام می شود. در ابتدا از خط هندی پشتیبانی می کند و بعداً زبان های دیگر اضافه می شود.”

مفهوم UA توسعه فناوری برای تسهیل ارتباطات در اسکریپت های بومی در اینترنت مانند بنگالی، دوانگاری، گجراتی، گورموکی، کانادا، مالایایی، اوریا، تامیل و تلوگو است.