شایعه شده است که آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس امسال افزایش قیمت خواهند داشت: گزارش

باز هم، این خبر از یک منبع جدید در Weibo آمده است، بنابراین توصیه می کنیم این خبر را با کمی نمک مصرف کنید.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

با مدل‌های آیفون 14 و 14 پلاس، اپل از پردازنده قدیمی‌تر A15 Bionic با هسته‌های GPU اضافی (در مجموع 5) برای عملکرد بهتر استفاده کرد. همچنین حسگرهای دوربین 12 مگاپیکسلی مشابه قبلی را با بهبودهای جزئی در عملکرد، همانطور که در بررسی ما مشاهده کردیم، بسته بندی کرد.

در هند، آیفون 14 اپل در حال حاضر با قیمت 1000 روپیه در دسترس است. 79900 در حالی که آیفون 14 پلاس از روپیه به فروش می رسد. 89900. قیمت آیفون 14 پرو از 100 دلار شروع می شود. 1,29,900 با آیفون 14 پرو مکس که از روپیه شروع می شود. 1,39,900.

همان منبع چینی از Weibo همچنین ادعا می کند که امسال با آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ویژگی های Pro بیشتری به دست می آورند. بنابراین، اپل باید ویژگی‌های بیشتری را به مدل‌های پیشرفته Pro خود اضافه کند تا این دو خط را از نظر قیمت در سال جاری از هم جدا کنند. MacRumours بیان می کند که با عملکرد پایین تر از حد انتظار آیفون 14 و 14 پلاس، اپل در حال آزمایش استراتژی های مختلفی برای افزایش فروش مدل های آیفون غیر پرو خود است.

انتظار می رود مدل های آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس اپل امسال گران تر شوند. در حالی که اپل در سال گذشته توانست فاصله قیمتی مناسبی را بین مدل‌های Pro و غیر Pro خود حفظ کند، ممکن است توجیه کردن چیزها با مدل‌های غیرپرو جدید کمی سخت شود که انتظار می‌رود ویژگی‌های Pro بیشتر مانند Dynamic Island را دریافت کنند و به حالت بالا تغییر کنند. -دوربین های رزولوشن اکنون یک گزارش جدید نشان می‌دهد که انتظار می‌رود اپل قیمت مدل‌های آیفون 15 پرو خود را حتی بیشتر افزایش دهد در حالی که ویژگی‌های بسیار بیشتری نسبت به مدل‌های آیفون 14 پرو دارد.

در واقع، در مقایسه با قیمت های ایالات متحده به اندازه کافی فاصله قیمتی وجود دارد، بنابراین تصور اینکه اپل چقدر بیشتر می تواند برچسب قیمتی بالاتر را در صورت واقعی بودن اخبار توجیه کند، کمی سخت است. طبق گزارش‌های اخیر، مدل‌های آیفون 15 پرو به جای فولاد ضد زنگ معمولی، دارای قاب‌هایی از تیتانیوم هستند. مدل‌های آیفون 15 به جای سیلیکون جدیدتر که انتظار می‌رود به مدل‌های Pro برسد، از پردازنده امسال اپل A16 Bionic بهره می‌برند.

گزارشی در Weibo که برای اولین بار توسط MacRumours مشاهده شد، ادعا می‌کند که مدل‌های آینده آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس ممکن است قیمتی بالاتر از مدل‌های فعلی آیفون 14 پرو داشته باشند. این منبع ادعا می‌کند که افزایش قیمت برای “افزایش شکاف” بین مدل‌های آینده آیفون 15 پرو و ​​مدل آیفون 15 پلاس انجام شده است. با توجه به قیمت ایالات متحده، اپل آیفون 14 پرو با قیمت 999 دلار و آیفون 14 پرو با قیمت 1099 دلار به بازار عرضه شد. همانطور که توسط MacRumours نشان داده شده است، این امر قیمت مدل پایه آیفون 15 پرو را در سال جاری به بیش از هزار دلار خواهد رساند.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع