شروع پیش رزرو Samsung Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5 در هند: تمام جزئیات

رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2023 در تاریخ 26 جولای در کره جنوبی برگزار می شود. سامسونگ هنوز نام نهایی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو سری گلکسی Z را تایید نکرده است، اما انتظار می‌رود که گلکسی Z Flip 5 و Z Fold 5 در این رویداد معرفی شود. با افزایش هیجان برای رویداد Unpacked، این شرکت شروع به پذیرش پیش رزرو برای پنجمین نسخه از تلفن های تاشو در هند در روز پنجشنبه (6 ژوئیه) کرده است. انتظار می رود هر دو گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 بر روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اجرا شوند.

رویداد Samsung Galaxy Unpacked در ساعت 4:30 بعدازظهر به تاریخ 26 ژوئیه در سئول آغاز خواهد شد. از طریق وب سایت شرکت و کانال یوتیوب به صورت زنده پخش خواهد شد. سامسونگ جزئیاتی از تعداد محصولات خود را در این رویداد معرفی نکرده است، اما انتشار Galaxy Z Flip 5 را با شعار “به سمت تلنگر بپیوندید” به اشتراک گذاشته است.

سامسونگ روند رزرو خود را برای Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 از طریق وب سایت هند این شرکت آغاز کرده است. مشتریان علاقه مند می توانند با پرداخت روپیه، گوشی های تاشوی آینده را از قبل رزرو کنند. 1999 در Samsung.com، آمازون، و Flipkart برای گرفتن گوشی در اولین فرصت. همچنین می‌توانید پیش‌سفارش‌ها را از طریق فروشگاه‌های انحصاری سامسونگ و فروشگاه‌های خرده‌فروشی پیشرو در سراسر کشور انجام دهید.

به کاربرانی که این گوشی‌های هوشمند را پیش‌سفارش می‌کنند، وعده داده می‌شود که مزایایی به ارزش یک میلیون روپیه دریافت کنند. 5000 برای خرید گوشی‌های تاشو جدید و همچنین واجد شرایط دریافت دو درصد امتیاز وفاداری با برنامه فروشگاه سامسونگ هستند. این شرکت همچنین برای مشتریانی که دو یا چند محصول را با هم خریداری می کنند، پنج درصد تخفیف ارائه می دهد. با این حال، این صفحه نام های دقیق گوشی های هوشمند را شامل نمی شود. کاربران همچنین می توانند گلکسی واچ بعدی و همچنین تبلت های سری گلکسی تب اس 9 آینده را از قبل رزرو کنند.

این شرکت همچنین تبلت های سری گلکسی تب اس 9 و گلکسی واچ 6 را در کنار تبلت تاشو به نمایش می گذارد. انتظار داریم در روزهای آینده شاهد تیزرهای جدید سامسونگ باشیم.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با افشای اطلاعات و شایعات بی‌شماری، اکنون ایده‌ای داریم که از Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 چه انتظاری داریم. آنها می‌توانند با One UI 5.1.1 مبتنی بر اندروید 13 معرفی شوند و گفته می‌شود که روی Snapdragon 8 Gen 2 اجرا می‌شوند. SoC. گلکسی زد فولد 5 می تواند با باتری 4400 میلی آمپر ساعتی عرضه شود در حالی که گلکسی زد فلیپ 5 می تواند باتری 3700 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.