شرکای SBI با PayNow برای پرداخت های فرامرزی از طریق برنامه Bhim

یک روز پس از برقراری ارتباط سیستم پرداخت بی‌درنگ بین هند و سنگاپور با استفاده از پلتفرم UPI، بانک دولتی هند روز چهارشنبه اعلام کرد که با PayNow، سیستم پرداخت آنلاین استان شهری، برای پرداخت‌های فرامرزی همکاری می‌کند.

“پرداخت های خرده فروشی و حواله های مرزی بین دو کشور سالانه بالغ بر 1 میلیارد دلار (تقریبا 8300 کرور روپیه) است. همانطور که به تدریج کاربران و موارد استفاده بیشتری را اضافه می کنیم، پیوند UPI-PayNow از نظر کاربردی رشد خواهد کرد و به تسهیل بیشتر کمک خواهد کرد. به نقل از لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور، روابط تجاری و مردم با مردم ما وجود دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

پیوند UPI-PayNow نقطه عطفی در جهت توسعه زیرساختی برای پرداخت‌های فرامرزی بین دو کشور است و این ابتکار با اولویت‌های G20 برای انجام سریع‌تر، ارزان‌تر و شفاف‌تر پرداخت‌های مرزی همسو است.

“ارتباط این دو سیستم پرداخت ساکنان هر دو کشور را قادر می سازد تا انتقال سریعتر و مقرون به صرفه تر حواله های بین المللی را آغاز کنند. همچنین به مهاجران هندی در سنگاپور، متخصصان، دانشجویان و کارگران از طریق یک لحظه کمک می کند. در این بیانیه به نقل از نخست وزیر نارندرا مودی آمده است.

بانک در بیانیه ای اعلام کرد که این تسهیلات از طریق برنامه تلفن همراه Bhim SBIPay SBI ارائه می شود و این پیوند امکان انتقال وجه از هند به سنگاپور از طریق شماره تلفن های ثبت شده و از سنگاپور به هند با استفاده از شناسه UPI را فراهم می کند.

این بانک گفت، فرماندار RBI، Shaktikanta Das و Ravi Menon، مدیر عامل Monetary Authority سنگاپور، که همتای بانک مرکزی هند در ایالت شهری است، اولین تراکنش برون مرزی زنده را با استفاده از Bhim SBIPay انجام دادند.

بر اساس ماتریس حواله های دوجانبه بانک جهانی، حواله های دوجانبه بین دو کشور حدود 949 میلیون دلار (نزدیک به 7860 کرور) در سال 2021 بوده است.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

دینش خارا، رئیس SBI گفت که این ابتکار تا حد زیادی در تقویت ابتکارات دیجیتالی کردن، ارائه تسهیلات پرداخت بین‌مرزی آسان و بدون درز به کاربران کمک خواهد کرد.