شرکت فناوری مستقر در کرالا هوش مصنوعی را با هدف کمک به والدین منتظر و جدید توسعه می دهد

این شرکت گفت والدین می توانند از طریق واتس اپ به خدمات Cuddle دسترسی داشته باشند.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

جوزف گفت: “دستیار هوش مصنوعی ما – ما او را “جانانی” می نامیم – می تواند نیازهای والدین را درک کند و توصیه ها و بینش های شخصی متناسب با نیازها و شرایط منحصر به فرد هر والدین را ارائه دهد.

جوفین جوزف، مدیر عامل توتو، گفت که والدین هر روز با طیف وسیعی از چالش‌ها مواجه می‌شوند، اما گزینه‌های دریافت مشاوره مورد اعتماد بسیار کم است.

Totto، یک شرکت فناوری مستقر در کرالا، روز دوشنبه راه اندازی Cuddle را اعلام کرد، سرویسی که از هوش مصنوعی (AI) برای ارائه حمایت از والدین منتظر و جدید در طول بارداری و فرزندپروری استفاده می کند.

جوزف گفت والدین می توانند سؤالات خود را بپرسند و نگرانی های خود را با هوش مصنوعی در میان بگذارند.

او گفت که فراتر از هوش مصنوعی، Cuddle همچنین دارای مربیان انسانی واقعی برای کمک به والدین در طول سفر است.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «Cuddle اکنون در واتس‌اپ در دسترس است و به والدین راهی راحت و قابل اعتماد برای دسترسی به راهنمایی‌ها و کمک‌های شخصی از تیمی از متخصصان ارائه می‌دهد».

جوزف گفت: “ما همچنین درس های ویدئویی کوتاهی از بهترین متخصصان مانند متخصصان زنان، متخصصان اطفال، مشاوران شیردهی، روانشناسان، متخصصان روابط و غیره داریم. ما بیش از 150 پزشک و متخصص در پلتفرم خود داریم که متعهد به این انقلاب دانش در تربیت فرزند هستند.”

این شرکت گفت که Cuddle مجموعه ای جامع از خدمات را ارائه می دهد که برای رفع نیازهای منحصر به فرد هر والدین طراحی شده است، از جمله مراقبت و تغذیه قبل از زایمان، بهبودی پس از زایمان، رشد نوزاد و موارد دیگر.