شرکت مخابراتی ژاپن، NTT Docomo، شریک Accenture برای تامین سرمایه 4 میلیارد دلاری برای اکتشاف Web3

در ژوئن سال جاری، غول مخابراتی کره جنوبی SK Telecom تصمیم گرفت تا یک کیف پول رمزنگاری را ایجاد و راه اندازی کند که از قابلیت های پیشرفته Web3 پشتیبانی می کند.

آتسوشی اگاوا، مدیر ارشد اجرایی Accenture گفت: «ما با بهره‌گیری از مهارت‌هایی که در توسعه منطقه‌ای از طریق همکاری با سهامداران صنعت، دولت و دانشگاه به دست آورده‌ایم، به تسریع پذیرش Web3 کمک خواهیم کرد.

با این حال، این اولین بار نیست که یک رشته مخابراتی در فضای وب 3 قدم گذاشته است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

فومیو کاشیدا، نخست‌وزیر جدید ژاپن، در جستجوی یافتن راه‌حل‌های «سرمایه‌داری جدید» برای تقویت اقتصاد این کشور بوده است و ابزارهای Web3 به عنوان ابزارهای مورد علاقه ملی ظاهر شده‌اند.

برای Accenture، این فرصتی برای ایجاد یک پلتفرم صنعتی با استفاده از پتانسیل فناوری بلاک چین است.

در بیانیه مطبوعاتی هر دو شرکت آمده است: «Web3 این پتانسیل را دارد که یک اقتصاد دیجیتال جدید با تأثیر اجتماعی بیشتری نسبت به اقتصادهای معمولی شکل دهد و مزایای واضح و محیط‌های امن برای موفقیت را فراهم کند.

این همکاری همچنین راه‌هایی را برای استفاده از Web3 برای حل مسائل پیرامون نگرانی‌های محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) بررسی خواهد کرد.

وب 3 تاثیرگذارترین توسعه فناوری از زمان اینترنت است. Motoyuki II، رئیس و مدیر عامل NTT Docomo در بیانیه‌ای گفت: ما خوشحالیم که Web3 توسعه‌یافته ژاپن را تبلیغ می‌کنیم و از افراد و شرکت‌ها استقبال می‌کنیم که به ما در توسعه جهانی خدمات Web3 بپیوندند. اپراتور تلفن همراه ادعا می کند که بیش از 84 میلیون اشتراک دارد.

این همکاری مطابق با دیدگاه نخست وزیر ژاپن است که در ماه مه گفته بود که ژاپن محیطی تبلیغاتی برای وب 3، بلاک چین، NFT و متاورس ایجاد و تقویت خواهد کرد.

ژاپن در حال تسریع تلاش‌ها برای استفاده از نسل بعدی فناوری Web3 برای طیف وسیع‌تری از موارد استفاده است. NTT Docomo، که به عنوان بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی ژاپن معرفی می‌شود، با Accenture بزرگ IT همکاری کرده است تا 4 میلیارد دلار (تقریباً 39113 کرور) برای اکتشاف Web3 این کشور تأمین مالی کند. به عنوان بخشی از تلاش مشترک، NTT Docomo و Accenture دوره های آموزشی را برای مهندسان و همچنین توسعه دهندگان تجاری که به دنبال ورود به این بخش هستند، ارائه خواهند داد.

دو نقطه تمرکز اصلی برای این مشارکت ایجاد یک پلتفرم فناوری است که قادر به پشتیبانی از تمام زیرساخت های Web3 و کمک به توسعه دهندگانی است که مایل به مشارکت در اکوسیستم Web3 هستند.

SK Telecom با سرویس کیف پول خود می‌تواند به دنبال این باشد که عناصر مختلف Web3 مانند ارزهای دیجیتال، NFT و متاورس را در یک رشته به هم بچسباند.