شرکت ملی توسعه فیلم قصد دارد دوباره از تولیدات فیلم حمایت کند و سرویس پخش خود را راه اندازی کند

این مقام همچنین گفت که یک مرکز ملی تعالی در زمینی به مساحت 20 جریب در شهر فیلم بمبئی سال آینده افتتاح خواهد شد. افسر کادر ماهاراشترا، با این حال، گفت که از وضعیت شهر فیلم “ناامید” است و متأسف است که در طول 35 سال گذشته هیچ چیز از نظر زیرساختی در محوطه دانشگاه تغییر نکرده است.

چاندرا گفت که سرویس OTT به کسانی که در مناطقی زندگی می کنند که امکان تماشای فیلم در سالن را ندارند کمک می کند تا از محتوا لذت ببرند. او گفت که دولت که پروژه ای 500 میلیارد روپیه ای را برای حفظ میراث سینمایی کشور انجام داده است، همچنین به زودی طرحی را راه اندازی خواهد کرد که بر اساس آن علاقه مندان به سینما می توانند برای بازسازی یک فیلم مورد علاقه خود سرمایه گذاری کنند. این مقام ارشد وزارتخانه گفت که کار بر روی پروژه میراث در پونا در حال انجام است، اما دولت برای حفظ فیلم ها و فیلم های کوتاه با منابع محدود شده است.

بخش رسانه و سرگرمی 2.10 لک کرور روپیه (بدون احتساب هزینه های داده) قرار است سالانه بیش از 10 درصد رشد کند و تا سال 2025 به 2.83 لک کرور روپیه برسد. این بخش قبلاً از سطوح قبل از Covid پیشی گرفته و 10 درصد بالاتر است. EY بیان می کند که از سطوحی که قبل از همه گیری دیده شده است.

چاندرا گفت که دولت احتمالاً اصلاحیه‌ای برای قانون سینماتوگراف در جلسه موسمی ارائه خواهد کرد که به آن اجازه می‌دهد علیه پلتفرم‌هایی که محتوای دزدی را توزیع می‌کنند، اقدام کند. او گفت که با توجه به پتانسیل بالای بخش انیمیشن و بازی، دولت همچنین به دنبال راه‌هایی برای شروع واردات مهارت‌ها در این زمینه از همان سال‌های تحصیلی است تا استعدادهای مناسب پرورش یابد.

یک مقام بلندپایه دولتی روز چهارشنبه گفت که شرکت ملی توسعه فیلم (NFDC) در چند سال گذشته “قطع” شده است، اما پروژه های پشتیبان را از سر خواهد گرفت و سرویس OTT خود را خواهد داشت. آپوروا چاندرا، وزیر اطلاعات و پخش، گفت: این شرکت که از فیلم‌هایی مانند «گاندی» و «جان بهی دو یارون» حمایت می‌کند، همچنین یک سرویس فوق‌العاده (OTT) مشابه نتفلیکس خواهد داشت که در آن می‌توان فیلم‌های آن را تماشا کرد. “ما احساس می کنیم NFDC در 8-10 سال گذشته عقب مانده است. ما باید دوباره برگردیم، باید از فیلمسازان جوان حمایت کنیم که در غیر این صورت در بازار به آنها دسترسی پیدا نمی کنند و همچنین می آیند. یک OTT از NFDC، “چاندرا در سخنرانی سالانه Ficci Frames در اینجا گفت.

چاندرا گفت که این وزارتخانه تماماً طرفدار «رویکرد لمس نرم» در مورد مسئله حیاتی تنظیم محتوا است و می‌خواهد صنعت OTT خود تنظیمی را اتخاذ کند و افزود که «زمزمه‌هایی» از الفاظ ناپسند استفاده می‌شود. در همین حال، شرکت مشاوره EY بیان می کند که ارزش بخش رسانه و سرگرمی در حال حاضر بیش از 300000 کرور روپیه است، البته اگر 90000 کرور تخمین زده شده توسط کاربران برای استفاده از خدمات داده استفاده شده برای استریم را در نظر بگیریم.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع