شرکت های بازی آنلاین می گویند 28 درصد GST تجارت آنها را محدود می کند و منجر به از دست دادن هزاران شغل می شود

فدراسیون بازی‌های الکترونیکی (EGF) که اعضای آن شامل Games 24×7 و Junglee Games می‌شود، گفت که بار مالیاتی که در آن مالیات‌ها بیشتر از درآمدها باشد، نه تنها صنعت بازی‌های آنلاین را غیرقابل دوام می‌کند، بلکه اپراتورهای بازار سیاه را به قیمت بازیکنان قانونی که مالیات می‌پردازند، تقویت می‌کند. .

“این تصمیم بیش از 60 سال رویه قضایی ثابت را نادیده می گیرد و بازی های مهارتی آنلاین را با فعالیت های قمار یکپارچه می کند. این تصمیم کل صنعت بازی هند را از بین می برد و منجر به از دست دادن میلیون ها شغل می شود و تنها افرادی که از این امر سود می برند غیرقانونی ضد ملی خواهند بود. رولند لندر، مدیر عامل AIGF گفت: پلتفرم های فراساحلی.

آدیتیا شاه، مدیر اجرایی IndiaPlays گفت: “اجرای نرخ مالیاتی 28 درصدی چالش های مهمی را برای صنعت بازی به همراه خواهد داشت. این بار مالیاتی بالاتر بر جریان های نقدی شرکت ها تأثیر می گذارد و توانایی آنها را برای سرمایه گذاری در نوآوری، تحقیق و توسعه تجارت محدود می کند.”

گورور گفت: “این سرگرمی خوبی بود که بخشی از صنعت بازی های فانتزی بود – که اکنون به قتل رسیده است. 10 میلیارد دلار در این بادهای موسمی کاهش یافت.”

شرکت‌های بازی آنلاین روز سه‌شنبه اعلام کردند که اخذ ۲۸ درصد GST توانایی آن‌ها را برای سرمایه‌گذاری در بازی‌های جدید محدود می‌کند، بر جریان‌های نقدی و همچنین گسترش کسب‌وکار تأثیر می‌گذارد. شورای GST با اعمال مالیات 28 درصدی برای بازی های آنلاین، کازینوها و مسابقات اسب دوانی موافقت کرده است. مالیات بر ارزش اسمی کامل اخذ می شود.

علاوه بر این، شورای GST توصیه کرده است که تمایز اساسی بین بازی مهارتی و بازی شانس حذف شود، که همیشه یک عامل تعیین کننده در اعمال نرخ مالیات و ارزش گذاری بوده است.

کومار شوکلا، دبیر EGF، گفت: «این علاوه بر از دست دادن فرصت‌های شغلی و تأثیر عظیمی بر سرمایه‌گذاران خیمه شب بازی است که به‌شدت در این بخش طلوع خورشید سرمایه‌گذاری می‌کنند».

شاردول امرچند: “به نظر می رسد که تمایز بین بازی های مهارتی و شانس از بین رفته است. این یک شکست برای صنعت بازی هند است زیرا آنها انتظار داشتند که حداقل مالیات در حاشیه باشد و نه به ارزش واقعی.” مانگالداس و شریک راجات بوز گفت.

شوکلا گفت: «در حالی که صنعت با پیشرفت‌های جدید از جمله اصلاح قوانین فناوری اطلاعات و اجرای TDS در سود خالص کاملاً خوش‌بین بود، اگر صنعت توسط یک رژیم مترقی GST پشتیبانی نشود، همه اینها بحث برانگیز خواهد بود.

بازیکنان بازی های آنلاین بارها از دولت و شورای GST خواسته اند که به جای 28 درصدی که توسط گروه وزیران (GoM) توصیه شده بود، 18 درصد GST از بخش خود وضع کنند.

Shilpy Chaturvedi، شریک Deloitte India، گفت که شورا پیشنهاد کرده است نرخ مالیات را به 28 درصد افزایش دهد و همچنین در مورد مقدار ورودی به ویژه برای بازی های پول واقعی.

کومار گفت: “این تغییر، بازی مهارت را با قراردادهای شرط بندی که ماهیت قمار و شرط بندی دارند، برابر می کند.”

او گفت زمان آن فرا رسیده است که بنیانگذاران استارتاپ وارد عرصه سیاست شده و نماینده داشته باشند.

او همچنین گفته بود که برخی از کشورها در تلاش برای تمایز بین یک بازی مهارتی و یک بازی شانس در چارچوب شرط بندی اشتباه می کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

فدراسیون ورزش های فانتزی هند (FIFS) اعلام کرد که این تصمیم کاربران را به سمت پلتفرم های شرط بندی غیرقانونی سوق می دهد که منجر به خطرات کاربران و از دست دادن درآمد برای دولت می شود.

پیش از این، N Venkataraman، وکیل کل اضافی، گفته بود که قرار دادن پول در رویدادهای نامشخص به منزله شرط بندی است.

میتش گانگار، موسس و مدیر PlayerzPot، گفت که این بار بیشتر بر صنعت عظیم بازی کشور نیز تأثیر می گذارد و بازیکنان جدید را از ورود به این صنعت باز می دارد. گانگر گفت: «اقتصاد رو به رشد بازی ضربه بزرگی وارد خواهد کرد و استرس اقتصادی را به همراه خواهد داشت، ایجاد شغل را محدود می‌کند و رشد اقتصادی در این بخش را محدود می‌کند.

این تمایز نه تنها برای GST بلکه تحت قوانین نظارتی نیز سهم عادلانه‌ای از چالش را داشت.»

“RIP – صنعت بازی با پول واقعی در هند. اگر دولت فکر می کند مردم 100 روپیه برای بازی در پات 72 روپیه (28 درصد GST ناخالص) هزینه می کنند؛ و اگر آنها 54 روپیه (پس از هزینه های پلت فرم) برنده شوند – آنها 30 درصد TDS را برای آن پرداخت خواهند کرد – که برای آن استخر شنای رایگان در اتاق نشیمن خود در اولین بارندگی موسمی دریافت خواهند کرد – این اتفاق نمی افتد! گروور توییت کرد.

فدراسیون بازی‌های سراسر هند (AIGF) که نمایندگی شرکت‌هایی مانند نازارا، گیمز کرافت، زوپی و وینزو را بر عهده دارد، گفت تصمیم این شورا غیرقانونی، غیرمنطقی و فاحش است.

او همچنین گفت که با بازی‌های مبتنی بر مهارت و برنامه‌هایی که در شرط‌بندی یا کازینو فعالیت می‌کنند نباید به همان شیوه رفتار شود.

Taxmann، سرب، مالیات غیرمستقیم، کیشور کومار، گفت که پیشنهاد کلی برای اعمال GST بر ارزش اسمی کامل در بازی های آنلاین احتمالاً به بحث فرعی «بازی مهارت» در مقابل «بازی شانس» پایان خواهد داد.

وی گفت که زمانی که دولت مرکزی از این صنعت حمایت می کند، مایه تاسف است که چنین تصمیمی از نظر قانونی غیرقابل دفاع گرفته شده است، بدون توجه به نظرات اکثر ایالت های دولت که این موضوع را به تفصیل مطالعه کرده اند.

EGF ادعا کرد که بازی آنلاین با قمار متفاوت است و دادگاه عالی و تصمیمات مختلف دادگاه عالی وضعیت بازی های مبتنی بر مهارت آنلاین را به عنوان فعالیت تجاری مشروع و به عنوان یک حق اساسی تحت قانون اساسی هند مورد حمایت قرار داده اند.