شرکت هندی Shemaroo Entertainment Ropes in Polygon برای راه اندازی بازار NFT با موضوع بالیوود

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

شمارو با استفاده از پلتفرم مقیاس‌پذیری نسل بعدی Polygon، می‌تواند به کاربران خود دسترسی به تراکنش‌های مقرون‌به‌صرفه و سریع را ارائه دهد و در عین حال امنیت ذاتی و غیرمتمرکز قوی اتریوم را حفظ کند. علاوه بر این، شبکه Polygon همچنین به لطف وضعیت کربن خنثی آن بسیار پایدار است – با برنامه‌هایی که در آینده نزدیک کاملاً کربن منفی شود.» این شرکت سرگرمی در بیانیه‌ای گفت.

بلاک چین Polygon شراکت قابل توجه دیگری را در هند انجام داده است و این بار به نفع علاقه مندان به سینما در این کشور است. Shemaroo Entertainment با Polygon برای راه اندازی یک بازار NFT با موضوع صنعت فیلم بالیوود هند همکاری کرده است. شمارو این توسعه را در روز پنجشنبه 9 فوریه اعلام کرد. این شرکت سرگرمی و رسانه تصمیم گرفته است تا بازار آینده NFT خود را Virtasy.io نامگذاری کند و در روزهای آینده راه اندازی خواهد شد.

پیش از این، پس از انتشار مجموعه‌های کلکسیونی دیجیتالی توسط بازیگرانی مانند آمیتاب باچان، سلمان خان و سانی لئون، بالیوود به عرصه NFT ابراز علاقه کرده بود.

Polygon یک بلاک چین سبز و کارآمد در انرژی است که توسط تیمی از توسعه دهندگان هندی از جمله Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شده است. از آنجایی که به نظر می رسد بازارهای NFT شاهد تعامل و فرآیندهای تراکنش دائمی هستند، استقرار آنها بر روی بلاک چین های سبز باعث کاهش هزینه های اجرایی و نگهداری کلی مرتبط با خرید و فروش NFT می شود.

در همین حال، Polygon در چند وقت اخیر به عنوان یک انتخاب محبوب در فضای NFT در کنار اتریوم و سولانا ظاهر شده است.

استارباکس، وارنر موزیک و والت دیزنی دیگر برندهایی هستند که با Polygon برای پروژه های NFT مربوطه خود شریک شده اند.

این شرکت که در سال 1962 تأسیس شد، قصد دارد تا علاقه مندان به بالیوود را با کلکسیون های دیجیتالی الهام گرفته از افراد مشهور و شخصیت های فیلم مرتبط کند.

هیرن گادا، مدیر عامل شرکت، «شمارو با پیش‌گیری از تأثیرگذاری Web3 بر صنعت سرگرمی و آمادگی برای آینده، نقشه راه خود را در این فضا مشخص کرده است و راه‌اندازی Virtasy گامی بزرگ در این مسیر است». شمارو اینترتینمنت در بیانیه ای اعلام کرد.

پلیگون لبز متعهد به تغییر فضای NFT و دسترسی آسان به بخش سرگرمی و هنر پر رونق در هند است. کلی دی گرگوریو، معاون رئیس جمهور و رئیس جهانی سرگرمی در استودیو Polygon، گفت: ما از اینکه اکنون با Shemaroo مرتبط هستیم، نامی مترادف با بالیوود هستیم، خوشحالیم.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

خود شمارو در چند وقت اخیر وارد عرصه وب 3 شده است. به عنوان مثال، سال گذشته یک تجربه سینمایی متاورس را در Decentraland راه اندازی کرد.