شیائومی 12 پرو در هند به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 دریافت می‌کند: نحوه دانلود

به‌روزرسانی MIUI 14 برای Xiaomi 12 Pro همچنین با کاهش فضای ذخیره‌سازی سیستم، 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ذخیره می‌کند. همچنین 6 والپیپر جدید به همراه 39 جلوه بصری اضافه کرده است. از دیگر ویژگی ها و پیشرفت ها می توان به پشتیبانی از دو اپلیکیشن، امکان یادداشت برداری در حین مطالعه با قابلیت Sidebar و امکان حذف اشیا از عکس ها اشاره کرد. همچنین عملکرد سیستم و همچنین عمر باتری را بهبود بخشیده است.

شیائومی 12 پرو در آوریل سال گذشته در هند با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 راه اندازی شد و اکنون اولین به روز رسانی سیستم عامل اصلی را با پوسته MIUI 14 این شرکت دریافت می کند. برای دانلود به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند برنامه تنظیمات را باز کرده و روی آن ضربه بزنند درباره تلفن > نسخه MIUI > به روز رسانی را بررسی کنید.

شیائومی 12 پرو به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را در هند دریافت می‌کند. به‌روزرسانی برای گوشی هوشمند پرچم‌دار 2022 شیائومی با آیکون‌های صفحه اصلی، ویجت‌ها، پوشه‌ها، پشتیبانی از برنامه‌های دوگانه و قابلیت حذف اشیا از تصاویر ارائه می‌شود. شیائومی 12 پرو سال گذشته با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 عرضه شد. همچنین چندین بهبود در عملکرد به همراه دارد، از جمله زمان راه‌اندازی سریع‌تر برنامه، بهبود پایداری سیستم و عمر باتری بهتر. ادعا می‌شود که MIUI 14 از 214 مگابایت حافظه کمتری در هنگام راه‌اندازی در مقایسه با MIUI 13 استفاده می‌کند که بخشی از تلاش‌های شیائومی برای بهینه‌سازی استفاده از حافظه سیستم است.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی WQHD+ (1440×3200 پیکسل) E5 AMOLED با نرخ نوسازی پویا بین 1 هرتز و 120 هرتز است. این گوشی به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 730 و حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 مجهز شده است. برای اپتیک، دوربین پشتی سه گانه را در خود جای داده است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX707، یک عکاسی فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی است.

شیائومی دارد اعلام کرد عرضه MIUI 14 برای Xiaomi 12 Pro در هند از طریق دسته توییتر آن. به‌روزرسانی MIUI 14 در شیائومی 12 پرو در هند، صفحه‌های اصلی، برنامه‌ها، ویجت‌ها و پوشه‌های بازطراحی‌شده جدیدی را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، آن را با یک نسخه سفت‌افزار سبک‌تر در مقایسه با MIUI 13 عرضه می‌کند. همچنین طبق گفته شرکت، استفاده از رم پیش‌زمینه را تا 11 درصد و استفاده از رم پس‌زمینه را تا 6 درصد بهینه می‌کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع