صرافی کریپتو Giottus هند برای ارائه “اثبات ذخایر”، رقبا ساکت می مانند

یک گروه جدید حمایت از کریپتو به نام Bharat Web3 Association (BWA) در کشور راه اندازی شده است تا بر رشد و توسعه این فناوری های نوپا نظارت کند.


یک سیستم بهتر امکان پذیر است و اثبات رزرو یک راه است #لینک زنجیره ای شفافیت مورد نیاز کاربران را فراهم می کند.

این پلتفرم که در سال 2017 تأسیس شد، موافقت کرده است که ذخایر صندوق خود را به صورت عمومی منتشر کند یا یک سند “درخت مرکل” برای اثبات ذخایر انجام دهد. اثبات “درخت مرکل” یک ساختار داده رمزنگاری است که حریم خصوصی را حفظ می کند اما به کاربران اجازه می دهد تا ثبات دارایی های خود را در صرافی ها تأیید کنند و در نتیجه اعتماد ایجاد کنند.

جانی لیو، مدیر عامل صرافی رمزارز KuCoin، اخیراً به گجت 360 گفت که هند یکی از بهترین تولیدکنندگان برنامه‌نویس‌های کامپیوتری در جهان است و اکثر مهندسان هندی که به سمت Web3 هجوم آورده‌اند، در آن زبان‌های کامپیوتری مهارت دارند که نیاز به تغییر دادن و تغییر مسیر دارند. فناوری بلاک چین همانطور که امروزه می شناسیم.

در میان هرج و مرج، Giottus گفته است که آماده ارائه مدارک مالی داخلی برای حفظ اعتماد کاربران خود است.

هند، توسط چندین متخصص صنعت، در میان کشورهایی با بیشترین پتانسیل برای اکتشاف و توسعه فناوری‌های رمزنگاری و وب 3 معرفی شده است.

:thread::point_down:

– پیوند زنجیره ای (@chainlink) 10 نوامبر 2022

تا کنون، سایر صرافی‌های هندی از جمله CoinSwitch Kuber و WazirX موضع خود را در مورد ارائه اثبات ذخایر بررسی نکرده‌اند.

توالی وقایع ارزش کل بازار کریپتو را از ارزش تریلیون دلاری آن در دو روز گذشته به 857.16 میلیارد دلار (تقریباً 6927325 کرور) کاهش داد که این به دلیل ایجاد احساسات ترس و بی اعتمادی در جامعه جهانی ارزهای دیجیتال است.

در همین حال، Chainlink ارائه‌دهنده داده اوراکل از این فرصت برای تبلیغ ابزارهای اثبات ذخیره خود استفاده کرده است.





منبع “ما روی آن کار می کنیم. در واقع، زمان آن فرا رسیده است، همه ما این کار را انجام دادیم. ما باید ظرف سه ماه آینده چیزی داشته باشیم. این یک نقطه ایده‌آل برای تنظیم‌کننده‌ها است تا به عنوان بخشی از پرونده‌های خود، به دنبال ارائه مدرکی مبنی بر ذخایر از صرافی‌ها باشند.» گزارش Coindesk به نقل از Giattus می‌گوید.

طبق گزارش Chainalysis که در سپتامبر منتشر شد، فعالیت‌های رمزنگاری هند از ژوئیه 2021 تا ژوئن سال جاری 172 میلیارد دلار (تقریبا 1385800 کرور) در فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال به دست آورد.

ارزهای دیجیتال این هفته پس از اینکه صرافی ارزهای دیجیتال FTX در ماه جاری به دلیل کمبود نقدینگی دچار آشفتگی شد، مورد انتقاد قرار گرفتند.