صفحه اصلی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

همان طور که انتظار دارید، در این بازی دوران همه گیری بیماری وحشتناک طاعون را شبیه‌سازی کرده‌اند. بازی طاعون در سال ۱۳۹۷ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آر طراحی شد. حالا با شیوع ویروس کرونا، حس و حال این بازی کمی ترسناک‌تر است. در این اتاق فرار حس ترس و اضطراب واقعی را تجربه خواهید کرد.

در ادامه کمی درباره هرکدام از این اتاق‌ها توضیح خواهیم داد. اسکیپ روم از آن دسته سرگرمی‌هایی است که اگر برای اولین مرتبه، بهترین آن را تجربه نکنید شاید دیگر هیچ‌وقت شانسی دوباره برای امتحان کردن آن را به خود و حتی اطرافیانتان ندهید. خب سفرزونی عزیز، آیا تا به حال اتاق فرار را بازی کرده‌اید؟ چقدر این بازی برای شما جذاب بوده و چقدر از آن لذت برده‌اید؟ در مورد تجربیات خودتان به ما بگویید. چه ژانری را بازی کرده‌اید و یا دوست دارید چه ژانری را بازی کنید؟ یادتون نره که ما عاشق شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم. اتاق فرار کوروششما باید به صورت تیمی عمل کنید و هر کس به دنبال یک سرنخ برود.

در هیچ کجای دنیا بابت برد در بازی اتاق فرار جایزه ای تعلق نمیگیرد و هدف 1 ساعت لذت بردن از مسیر معمایی بازی است و تجربه پیروزی است. بهتر است قبل از رزرو به درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق‌های فرار مجموعه اسکیپ روم با تلفن‌های زیر تماس بگیرید. در این مجموعه فضاهایی برای انجام ۸ اتاق فرار با داستان‌های مختلف وجود دارد.

اتاق فرار تنهایی

صفحه اصلی اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. این اتاق فرار دقیقا از روی این فلیم طراحی شده و اگر شما فیلم را دیده باشید دقیقا صحنه‌هایی از این مجموعه در این محیط برای شما تداعی می‌شود. اما بازی از این قرار است که شما در یک خانه متروکه و قدیمی دست‌وپابسته در یک گوشه ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا جان خود را نجات دهید.

ژانر و انواع اتاق فرار

در مجله اتاق فرار شما می‌توانید در صفحه بازی مربوطه از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ و همچنین در صورتی که مجموعه اتاق فرار سیستم رزرو داشته باشد از طریق سایت مجموعه بازی مورد نظر خود را سئوی سایت اتاق فرار رزرو کنید. در صورتی که مجموعه اتاق فرار دارای سیستم رزرو انلاین اتاق فرار نباشد میتوانید از طریق سیستم رزرو اتاق فرار اسکیپ مگ به صورت انلاین بازی خود را رزرو کنید. اتاق‌های فرار عموماً در قالب فضاهایی از قبیل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه، فضاپیماها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، در دنیای واقعی شبیه‌سازی می‌شوند. اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن.

  • شما و گروهتان در بازی اتاق فرار راز افرادی هستید که در زمینه‌ی علوم ماورا الطبیعه فعالیت دارید.
  • تک تک مراحل بازی با تلاش، عشق و علاقه توسط تیم توسعه دهندگان عصر بقا ساخته شده است و به رایگان در اختیار همه ایرانیان عزیز قرار داده شده.
  • در اتاق بیگانه شما با موضوعی تخیلی روبه‌رو خواهید شد و به همین دلیل می‌توانید خاطرات خوبی از آن در ذهن خود ثبت کنید.
  • در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند.