صفحه نمایش پوششی Samsung Galaxy Z Flip 5 برای پشتیبانی از برنامه های بهینه گوگل: گزارش


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش SamMobile به نقل از منابع ناشناس، Samsung Galaxy Z Flip 5 نسخه بهینه شده برنامه های گوگل را بر روی صفحه نمایش خارجی گوشی هوشمند نمایش می دهد. طبق گزارش ها، شرکت کره جنوبی با گوگل همکاری کرده است تا به برنامه هایی مانند YouTube، Google Maps و برنامه Messages اجازه دهد تا روی صفحه بیرونی اجرا شوند. کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که مسیرها را ببینند، پیام‌ها را بخوانند و به آن‌ها پاسخ دهند، یا حتی ویدیوها را روی نمایشگر خارجی کوچک‌تر تماشا کنند – بدون اینکه گوشی را باز کنند.

طبق گزارش قبلی، گلکسی زد فلیپ 5 می تواند به اندازه مدل قبلی خود در ایالات متحده قیمت داشته باشد. خوانندگان ممکن است به یاد داشته باشند که Galaxy Z Flip 4 سال گذشته در ایالات متحده با قیمت 999 دلار (تقریباً 82400 روپیه) عرضه شد. هیچ خبری از سامسونگ در مورد قیمت و در دسترس بودن گوشی هوشمند ادعایی وجود ندارد.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 در کنار گلکسی زد فولد 5 ماه آینده در رویداد بعدی گلکسی آنپکد این شرکت معرفی شود. انتظار می رود تاشوی کوچکتر تاشو ارتقای قابل توجهی را نسبت به Galaxy Z Flip 4 به ارمغان بیاورد – یک صفحه نمایش پوششی بسیار بزرگتر. گلکسی زد فلیپ 5 برخلاف صفحه نمایش خارجی 1.9 اینچی قبلی خود، گفته می شود که از صفحه نمایش بیرونی 3.4 اینچی بهره می برد. ظاهراً این صفحه نمایش هم از برنامه های گوگل و هم از برنامه های خود سامسونگ پشتیبانی می کند.

در اوایل این ماه، سامسونگ تایید کرد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked در سئول، کره جنوبی برگزار خواهد شد و برای هفته آخر جولای برنامه ریزی شده است. این شرکت معمولا رویدادهای Unpacked خود را در اروپا یا ایالات متحده برگزار می کند – در شهرهایی مانند نیویورک، لندن، برلین و بارسلون. دومین رویداد Galaxy Unpacked یک ماه زودتر از برنامه پیش بینی شده قبلی برگزار می شود.

ماه گذشته، استیو همرستوفر (Twitter: @OnLeaks) اطلاعاتی را از گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 5 این شرکت فاش کرد که این گوشی تاشو را با نمایشگر خارجی بسیار بزرگتر به شکل پوشه نشان می داد. صفحه‌نمایش بیرونی 3.4 اینچی توسط OnLeaks نشان داده شده است که نشان می‌دهد گوشی تاشو سامسونگ دارای صفحه نمایش پوششی بزرگ‌تری نسبت به Oppo Find N2 Flip است که اخیراً معرفی شده است. با این حال، کمی کوچکتر از Motorola Razr 40 Ultra است که دارای صفحه نمایش ثانویه 3.6 اینچی است.