طبق گزارش‌ها، اپل و گوگل تا دسامبر به‌روزرسانی 5G را برای آیفون و دستگاه‌های پیکسل ارائه خواهند کرد

طبق گزارش ها، اپل در حال آزمایش دستگاه های خود برای خدمات 5G ایرتل در شهرهای مترو مانند دهلی و بمبئی است. همچنین گفته می‌شود که این غول کوپرتینویی در حال انجام آزمایش‌هایی برای عرضه 5G در شبکه Jio است. با این حال، هنوز هیچ تاییدی از سوی مقامات اپل یا ایرتل در این مورد وجود ندارد.

در این گزارش همچنین آمده است که گوشی های هوشمند گوگل پیکسل خدمات 5G را از طریق به روز رسانی نرم افزاری در ماه دسامبر برای کاربران به ارمغان خواهند آورد. در همین حال، همانطور که در وب سایت Airtel ذکر شده است، تعدادی از تلفن های هوشمند پشتیبانی شده از 5G با شبکه Airtel هنوز به روز رسانی رسمی برای عرضه 5G در دستگاه ها دریافت نکرده اند. برخی از این شرکت ها عبارتند از: سامسونگ، موتورولا، ایسوس، آنر، لاوا، ال جی، نوکیا و تکنو.

دستور کار این جلسه حول بحث در مورد فعال کردن گوشی ها برای شروع پشتیبانی از خدمات 5G در شبکه های 5G در هند است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش ET Telecom به نقل از افراد آشنا، اپل قصد دارد تا ماه دسامبر به‌روزرسانی سرویس 5G را در دستگاه‌های آیفون 12 و بالاتر انجام دهد. این ممکن است با به روز رسانی iOS برای گوشی های هوشمند اپل همراه شود.

وزارت مخابرات (DoT) و مقامات MeitY روز چهارشنبه با اپراتورهای مخابراتی و شرکت‌های تلفن هوشمند دیدار خواهند کرد تا درباره استفاده از خدمات 5G در مقیاس گسترده در کشور بحث کنند. در این نشست مقامات اپل و سامسونگ نیز حضور خواهند داشت. دبیران DoT و وزارت الکترونیک و IT جلسه را برای بحث در مورد مسائل مربوط به 5G اداره خواهند کرد.

اپل هنوز ارائه خدمات 5G را در دستگاه های آیفون 12 و بالاتر آغاز نکرده است. طبق به روز رسانی در وب سایت Bharti Airtel، اپل هنوز نرم افزار خود را برای کاربران آیفون 12 و بالاتر به روز نکرده است. تاکنون هیچ اطلاعات رسمی در مورد جدول زمانی مورد انتظار اپل برای ارائه به روز رسانی 5G به کاربران وجود نداشته است. با این حال، اکنون گزارش شده است که اپل تا دسامبر سال جاری با انتشار آپدیت جدید iOS تغییرات لازم را اعمال خواهد کرد.