طراحی سری Infinix GT 10 Pro قبل از عرضه رونمایی شد، به نظر شبیه Nothing Phone 2 است

وقت آن است که وکلا را آماده کنیم! 😂

– کارل پی (@getpeid) 13 جولای 2023


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

این شرکت ویژگی تعبیه‌شده در پنل نور LED را «طراحی مکانیکی سایبری» نامید. طبق بیانیه مطبوعاتی، مدل‌های سری GT 10 در دو رنگ – مشکی سایبر و نقره‌ای میراژ در دسترس خواهند بود. به گفته این شرکت، مدل Cyber ​​Black دارای برجسته‌های نارنجی روشن در پنل پشتی است، در حالی که گزینه Mirage Silver با طراحی تغییر رنگ ارائه می‌شود که رنگ‌های آبی فولادی و صورتی غبارآلود را هنگام قرار گرفتن در معرض نور UV منعکس می‌کند.

طرحی که توسط Infinix قبل از راه اندازی فاش شد، یک “رابط نور پس زمینه تعاملی” را نشان می دهد که در آن نوارهای کوچکی از چراغ های LED در کنار واحدهای دوربین روی ماژول مستطیلی قرار گرفته اند. این رابط Glyph تلفن Nothing را به یاد می آورد که به پنل های LED در پشت گوشی اجازه می دهد تا کاربران را از اعلان ها و هشدارهای خاص آگاه کند.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این شرکت احتمالاً این سری را در ماه آگوست به صورت جهانی معرفی خواهد کرد، اگرچه انتظار می‌رود بازار هند تنها مدل Infinix GT 10 Pro را دریافت کند.

طبق گفته Infinix، چراغ‌ها هنگام راه‌اندازی بازی روی گوشی، برای اعلان‌های مختلف و همچنین برای نشان دادن وضعیت شارژ گوشی روشن می‌شوند.

انتظار می رود سری Infinix GT 10 Pro به زودی در هند عرضه شود. سازنده گوشی‌های هوشمند قبلاً به این گوشی اشاره کرده بود که دارای پنل پشتی با طراحی مشابه Nothing Phone 2 با نوارهای نور LED است. اکنون، این شرکت طراحی هر دو مدل این سری را قبل از معرفی خود فاش کرده است. انتظار می رود این سری شامل یک مدل Infinix GT 10 Pro و یک مدل Infinix GT 10 Pro+ باشد. قابل ذکر است که Nothing Phone 2 در 11 جولای در هند عرضه شد و برای اولین بار در روز جمعه در هند به فروش رسید.

کارل پی، مدیر عامل شرکت Nothing، قبلاً به این خبر که اینفینیکس قصد دارد گوشی سری GT را با الهام از Nothing Phone 2 عرضه کند، واکنش نشان نداده بود و در توییتی نوشت: “وقت آن است که وکلا را آماده کنیم!” با یک ایموجی خنده اخیراً، یک تلفن هوشمند جدید Tecno Pova نیز به یک نوار نور LED در پنل پشتی مجهز شده و بر روی نرم افزاری به نام Arc Interface کار می کند.